EricJ Posted February 4, 2004 Posted February 4, 2004 Geacht Forum, Wanneer er een webpagina moet worden gemaakt met data uit FMP-velden is dit gemakkelijk te realiseren door de functie exporteren. Aangeven welke velden in welke volgorde je wilt hebben en bewaren als structuur: Door tabs gescheiden tekst. In MacroMedia Dreamweaver kun je dit rechtstreeks importeren in je html-opmaak als een kompleet opgemaakte tabel. Het enige wat niet kan worden geexporteerd zijn recordnummersymbolen @@. Dat zou ik echter wel graag willen. Ik kan het in de handleiding FMP niet vinden. Kan het eigenlijk wel? EricJ Quote
0 DJ_Lucv Posted February 4, 2004 Posted February 4, 2004 Misschien is het leuk om eens naar webcompanion te kijken. Dan kun je het dynamisch uit de database halen... Quote
0 Duckie Posted February 4, 2004 Posted February 4, 2004 Misschien is het leuk om eens naar webcompanion te kijken. Dan kun je het dynamisch uit de database halen... ... en anders kun je altijd een calculatie aanmaken die het huidige recordnummer in een veld zet. [ = Status(CurrentRecordNumber)]. Dat veld kun je dan gewoon in je export opnemen. Quote
Question
EricJ
Geacht Forum,
Wanneer er een webpagina moet worden gemaakt met data uit FMP-velden is dit gemakkelijk te realiseren door de functie exporteren.
Aangeven welke velden in welke volgorde je wilt hebben en bewaren als structuur:
Door tabs gescheiden tekst.
In MacroMedia Dreamweaver kun je dit rechtstreeks importeren in je html-opmaak als een kompleet opgemaakte tabel.
Het enige wat niet kan worden geexporteerd zijn recordnummersymbolen @@.
Dat zou ik echter wel graag willen. Ik kan het in de handleiding FMP niet vinden.
Kan het eigenlijk wel?
EricJ
2 answers to this question
Recommended Posts