Jump to content
  • 0

Nieuwe rubriek op Clarify (en hulp gevraagd...)

AvD

Question

Posted (edited)

Goed nieuws en even jullie hulp nodig

Er is een nieuwe rubriek vanaf vandaag. Daar vinden jullie alle informatie van blijvende waarde: topics die om de haverklap terugkomen, en waar we tot hiertoe altijd op reageerden met "Dat is al ter sprake gekomen... Ik zoek het even op". En daarna kwam dan een posting met "Heb het gevonden: je vindt de info hier... en hier... en daar...". En dan kwam er een antwoord van "Ja, en hier staat ook nog wat".

Al die zaken worden nu gebundeld in één rubriek zodat we er meteen naar kunnen verwijzen. Nu staan er al essentiële info-elementen over Server-opstellingen, de fameuze vertalingen Engels / Nederlands en omgekeerd...

De normalisatie-regels moeten er ook komen. Maar wie weet die nog staan? Ze zijn op het forum verschillende keren door verschillende leden geciteerd, met goeie verwijzingen.

Dank voor jullie hulp.

Edited by Guest

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Overigens ben ik met mijn bescheiden boerenverstand van mening dat het weinig zinvol is om ALLE topics "sticky" te maken :idea: En ook LEES DIT heeft alleen maar zin als het gaat om extreem nuttige topics temidden van een hoop "normale" vragen.... Als dat bij alle topics staat, verdwijnt het onderscheidende effect ervan (precies eender als met het sticky'alizen dus ;) )

• 0
Posted

Flash, g'hebt gelijk! Is al aangepast. Die Lees dit!'s dateren nog van de tijd toen ze tussen de Vragen-en-antwoorden stonden.

• 0
Posted

Ah kijk, het wordt al iets moois :) Nou nog overal een slotje op :idea: om vertroebeling te voorkomen (in een knowledge base staat immers uitsluitend knowledge, en geen discussie) dan ben ik helemaal gelukkig :) Maar allee, ik ben de baas niet hier :oops: