AvD Posted February 5, 2004 Posted February 5, 2004 De normalisatieregels: hoe bouw je een databanken-systeem op volgens de regels van de kunst. Meer info vind je hier: http://www.phphulp.nl/php/tutorials/3/426/ http://www.filemakermagazine.com/Article513.html http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/q100/1/39.asp&NoWebContent=1 Met dank aan Rony Rabijns en Dr_Flash Normalization.zip
Recommended Posts