Ernst Akkerman Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 Ik heb een tabel met voertuigen. Die hebben een veld active. Nu wil ik op een andere layout deze kunnen tonen maar alleen de voertuigen die de status Active hebben. Ik heb het al geprobeerd op verschillende manieren maar krijg het niet werkend. Quote
0 Banach Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 Doe dit met een portal. Je kunt een portal filteren maar je kunt ook de portalrelatie het werk laten doen. Zie bijlage voertuigen.fmp12 Quote
0 Banach Posted January 8, 2022 Posted January 8, 2022 (edited) dubbel Edited January 8, 2022 by Banach Quote
0 Banach Posted January 9, 2022 Posted January 9, 2022 (edited) Ai, ik lees nu dat het je om een value list gaat. Geen probleem, dan kies je voor de methode met een relatie: Zie voorbeeld 2 voertuigen 2.fmp12 Edited January 9, 2022 by Banach Quote
0 Ernst Akkerman Posted January 13, 2022 Author Posted January 13, 2022 On 1/9/2022 at 8:01 AM, Banach said: Ai, ik lees nu dat het je om een value list gaat. Geen probleem, dan kies je voor de methode met een relatie: Zie voorbeeld 2 voertuigen 2.fmp12 264 kB · 0 downloads Banach hartstikke bedankt ik heb het nu werkend gekregen. Ik zie nu hoe je hebt opgelost. Quote
Question
Ernst Akkerman
Ik heb een tabel met voertuigen. Die hebben een veld active. Nu wil ik op een andere layout deze kunnen tonen maar alleen de voertuigen die de status Active hebben.
Ik heb het al geprobeerd op verschillende manieren maar krijg het niet werkend.
4 answers to this question
Recommended Posts