Jump to content
  • 0

Rappel voor 'to do's'

Stamp

Question

Posted

Het komt regelmatig voor dat ik beloof terug te bellen. Nu heb ik dus een 'begindatum' een 'keuzelijst' en een 'beldatum' gemaakt.

Van AvD heb ik al het script gevonden om een rappel te maken. (Hoe het zoekscriptje moet om NIETS te vinden weet ik niet zo goed)

Mijn vraag behelst het antwoord te vinden voor de keuze lijst waarmee het antwoord wordt genereerd in de 'beldatum'.

Nu heb ik het aantal dagen er in gezet en bij de 'beldatum' een optel calculatie gemaakt. zoiets als 'begindatum + keuzelijst' Het staat natuurlijk mooier als je zo'n lijst kunt laten zien met bijvoorbeeld:

1 dag

1 week

2 weken

3 weken

1 maand

3 maanden enz.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt. Stamp :idea::roll::lol:

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Ongetwijfeld. :D Maar post anders eerst even je bestand mee dat je nu hebt gebouwd, want van de bovenstaande uitleg begrijp ik niet echt veel :oops: Het klinkt in elk geval alsof het wel een oplosbaar iets is.

• 0
Posted

Hallo Dr. Flash,

Het bestand is te groot om te versturen via deze site.

Ik heb al een zip bestand gemaakt, maar dat is zowat 4.5 mb.Ik probeerde al wat records weg te gooien, maar dan zit ik nog met de relaties.

Wat nu?

Groet van Stamp

Ik ben vanmiddag verder out of office, maar later weer wel terug om te reageren! :oops::oops:

• 0
Posted

Jeetje :oops:

Kun je niet een Kloon maken van het hele verhaal? Dwz een kopie MET alle velden, relaties, layouts en Scripts, maar zonder alle data? Of misschien met een paar dummy records ten voorbeelde? Er zit een handige optie in FMP: Menu > File > Save a copy as... > Clone (no records).

We horen het wel weer :)

• 0
Posted
Mijn vraag behelst het antwoord te vinden voor de keuze lijst waarmee het antwoord wordt genereerd in de 'beldatum'.

Nu heb ik het aantal dagen er in gezet en bij de 'beldatum' een optel calculatie gemaakt. zoiets als 'begindatum + keuzelijst' Het staat natuurlijk mooier als je zo'n lijst kunt laten zien met bijvoorbeeld:

1 dag

1 week

2 weken

3 weken

1 maand

3 maanden enz.

Alvast bedankt. Stamp :idea::roll::lol:

Stamp,

zie bijlage.

samenvatting :

ik heb een bestandje gemaakt waarin de tekstuele beschrijving staat van de periode, met daarnaast een veld waar je de numerieke waarde van die periode instelt. Bvb 2 weken is 14.

In het hoofdbestandje staat een popuplist met waardes uit het periodebestandje, die er voor zorgt dat ik de numerieke waarde via een relatie ophaal. Deze waarde wordt dan gebruikt in mijn berekening.

Terugbellen.zip

• 0
Posted

Alvast bedanktvoor de tip Rony Rabijns! Ik laat jullie weten of het me met enige aanpassing zal lukken.

Anders Dr Flash zal ik een gecomprimeerd bestand versturen. Vanmiddag had ik teveel haast!!

Stamp! :D:):o