Ga naar inhoud
  • 0

Wordpress formulier data post via Filemaker Server API


Nico

Vraag

Hoi allemaal,

Wat is op dit moment de beste manier om Wordpress formulier data + maximaal 4 uploads (pdfs of jpg) te posten naar de FileMaker Server? Ik wil de FileMaker Server API gaan gebruiken. Ik kom een aantal plugins tegen die data kunnen posten maar wat niet altijd duidelijk is of die ook bestanden kunnen uploaden naar containervelden.

Nu wordt er op de WordPress site de Contact Form 7 plugin gebruikt, ik was al zover dat ik wat php aanpassingen gemaakt had, de velddata kon ik via Claris Connect posten in een test database op de FileMaker server maar een bestand wat in het formulier geüpload was kreeg ik niet gepost. 

Als er een oplossing is met een andere plugin in WordPress zoals Gravity Forms die rechtstreeks de FileMaker Server API kan posten dan mag dat natuurlijk ook (liefst met zo min mogelijk omwegen). Maar nu weet ik even niet waar ik het moet zoeken. Ik hoop één van jullie wel 😅

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...