se7en Posted February 12, 2004 Posted February 12, 2004 Op welke manier kan ik de flikkering van een scherm wegnemen. Ik gebruik een import tekstfile die door een pakket wordt gegenereerd. Telkens ik deze file importeer flikkert het scherm even. Dit is enorm vervelend omdat die scherm wordt weergegeven op TV. Kent er iemand een oplossing hiervoor. ter informatie. De achtergrond van de layout zou blauw moeten zijn. Quote
0 ews Posted February 13, 2004 Posted February 13, 2004 Op welke manier kan ik de flikkering van een scherm wegnemen.Ik gebruik een import tekstfile die door een pakket wordt gegenereerd. Telkens ik deze file importeer flikkert het scherm even. Dit is enorm vervelend omdat die scherm wordt weergegeven op TV. Kent er iemand een oplossing hiervoor. ter informatie. De achtergrond van de layout zou blauw moeten zijn. Je moet eens kan eventueel spelen met de instellingen van jou videokaart namelijk de frequentie bij een normale configuratie is 75mhz de meest gebruikte maar ik denk voor jou dat je beter bent om op 60mhz te zetten. mvg Quote
0 Rony Rabijns Posted February 13, 2004 Posted February 13, 2004 ews, ik denk dat dit niet is wat se7en bedoelt. hij heeft het over een "beeld"-refresh die FM doet als je een record afsluit, niet over een "monitor"-probleem. ik vrees dat se7en zijn vraag niet op te lossen is, wegens eigen aan FM Pro. maar ... je kan wel eens testen met de scriptstap FREEZE WINDOW ... misschien doet die wat je wil. Quote
0 Mark Posted February 13, 2004 Posted February 13, 2004 se7en, Staan er objecten op je layout (tekst, velden, etc.)? Als dat zo is, dan zou je het volgende kunnen doen: Zet al je layout objecten op de onderste laag (Arrange, Send to back). Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groet, Mark Quote
0 Sanne Posted February 13, 2004 Posted February 13, 2004 Of ga eerst naar een lege layout (kleur blauw?), doe een freeze window (scriptstap) en dan de importeer-actie? Quote
Question
se7en
Op welke manier kan ik de flikkering van een scherm wegnemen.
Ik gebruik een import tekstfile die door een pakket wordt gegenereerd.
Telkens ik deze file importeer flikkert het scherm even.
Dit is enorm vervelend omdat die scherm wordt weergegeven op TV.
Kent er iemand een oplossing hiervoor.
ter informatie. De achtergrond van de layout zou blauw moeten zijn.
4 answers to this question
Recommended Posts