Ik ben op dit moment bezig met een projectje waarbij in één van de databases afbeelding als referentie opgeslagen worden in een containerveld.
Nu staan de originele afbeeldingen bij de klant op de server, wat bij mij resulteert in een hoop beachballs, coffeecups en squiggly arrows (met andere woorden, de originele bestanden kunnen niet gevonden worden, alleen fm doet er een tijdje over om dat te ontdekken)
Heeft iemand tips om dit te verhelpen? (behalve dan de database leeggooien) De koffie gaat wel erg hard op zo...
Question
Duckie
Hallo daar,
Ik ben op dit moment bezig met een projectje waarbij in één van de databases afbeelding als referentie opgeslagen worden in een containerveld.
Nu staan de originele afbeeldingen bij de klant op de server, wat bij mij resulteert in een hoop beachballs, coffeecups en squiggly arrows
(met andere woorden, de originele bestanden kunnen niet gevonden worden, alleen fm doet er een tijdje over om dat te ontdekken)
Heeft iemand tips om dit te verhelpen? (behalve dan de database leeggooien) De koffie gaat wel erg hard op zo...
6 answers to this question
Recommended Posts