Tigerbaby Posted February 17, 2004 Posted February 17, 2004 Hallo, Ik heb al heel wat voorbeeldjes van het internet gehaald. Ik zie soms dat je alleen maar in de browse-mode kan gaan en dat ook de scriptmaker geblokkeerd is. Ik zou dat ook wel willen doen met mijn database. Aangezien ik nog niet echt alle functies en mogelijkheden van Filemaker ken, heb ik nog niet ontdenkt hoe ik dat kan doen. Het is namelijk van die voorbeeldjes dat ik geleerd heb wat ik nu kan en ik moet toch zeggen dat ik al verdomd trots op mezelf ben. Wie kan het me zeggen? Merci Tigerbaby Quote
0 Sanne Posted February 17, 2004 Posted February 17, 2004 Tigerbaby, waar jij over praat is het instellen van wachtwoorden en toegangsprivileges. Kijk eens in de handleiding van FileMaker Pro bij dat onderwerp, dan zul je het vast wel vinden! Succes! Quote
0 Tigerbaby Posted February 17, 2004 Author Posted February 17, 2004 Dat ik daar niet aan gedacht had!! Duizend maal dank Quote
Question
Tigerbaby
Hallo,
Ik heb al heel wat voorbeeldjes van het internet gehaald.
Ik zie soms dat je alleen maar in de browse-mode kan gaan en dat ook de scriptmaker geblokkeerd is.
Ik zou dat ook wel willen doen met mijn database.
Aangezien ik nog niet echt alle functies en mogelijkheden van Filemaker ken, heb ik nog niet ontdenkt hoe ik dat kan doen.
Het is namelijk van die voorbeeldjes dat ik geleerd heb wat ik nu kan en ik moet toch zeggen dat ik al verdomd trots op mezelf ben.
Wie kan het me zeggen?
Merci
Tigerbaby
2 answers to this question
Recommended Posts