Peter Wagemans Posted June 2, 2022 Posted June 2, 2022 Start met een zeer ernstige slide in de achtergrond. Quote
menno Posted June 5, 2022 Posted June 5, 2022 Ja, dit was een zeer leuke dotfmp! De sessies waren natuurlijk hartstikke interessant, maar vooral het ontmoeten van zoveel verschillende ontwikkelaars uit zoveel verschillende landen is mij de beste ervaring geweest. Mensen zoals Claus, Fabrice, Jijzelf, Christian, Russel, Otmar, Egbert etc. die allemaal flink actief zijn op diverse websites wereldwijd, allemaal tegelijk op één bijeenkomst en waarmee je kan overleggen en/of een Pint drinken is mij erg goed bevallen! Volgend jaar wil ik er wéér bij zijn! Quote
bigbadwolf Posted June 7, 2022 Posted June 7, 2022 Zeker… wederom weer zoveel bagage mee terug dat ik weer even tijd nodig heb om het te verwerken. Kan bijna niet wachten tot het volgende jaar is… Quote
Marsau Posted June 7, 2022 Posted June 7, 2022 Geweldig. Heb het helaas gemist. Ik hoop dat dat men ooit sessies zal opnemen en naderhand ter beschikking te stellen. Ik begrijp dat een lopende discussie is. Ook nog wat van Berlijn genoten? Quote
bigbadwolf Posted June 8, 2022 Posted June 8, 2022 Zeker ook nog wat van Berlijn zelf gezien (had een fiets gehuurd). Volgend jaar nieuwe kans… eerste week juni. Quote
Recommended Posts