Ga naar inhoud
  • 0

Javascript functie aanroepen vanuit Filemaker ?


Donamd

Vraag

Ik ben wat aan het experimenteren met Javascript in een webviewer.  De toepassing die ik nu gemaakt heb is een grafische voorstelling van een planningsbord.  Hiervoor wordt data verzameld via Filemaker en samen met javascript en html uitgevoerd wordt in een webviewer.  Met drag en resize in Javascript kunnen de taken verplaatst en aangepast worden. 

De hierdoor ontstane aanpassingen worden via Filemaker.performscript doorgegeven aan Filemaker en op deze wijze in de database bewaard.  Tot dus ver lukt alles goed.

Nu wil ik een extra taak aanmaken vanuit Filemaker.  Daarna dacht ik om een javascript functie aan te roepen waardoor deze extra taak zichtbaar wordt in de webviewer.

Kan dit ?  Ik kan natuurlijk de data opnieuw laten aanmaken vanuit Filemaker en opnieuw doorsturen naar de webviewer, maar dit geeft een slordig resultaat.  Hierdoor wordt het scherm van de webviewer gerefresht en stelt het planningsbord zicht terug in vanaf de begin locatie.  Hierdoor komt de gebruiker niet op dezelfde plaats terecht in het planningsbord terecht.

Iemand een idee ?

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...