Ga naar inhoud
  • 0

Date Picker… met weeknummers?


bigbadwolf

Vraag

Ik krijg regelmatig de vraag of ik een date picker kan maken / heb waar ook de weeknummers te zien zijn.

Nu heb ik dat wel vanuit een verleden met velden/objecten/knopjes in elkaar gezet en het werkt nog steeds, maar ik vraag me toch af of er niet gewoon een JavaScript data picker is waar dit ook allemaal in zit. Heb even gezocht op internet, maar daar kom je zoveel tegen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En die date pickers die ik tegenkom doen niet meer dan de standaard die we al bij een datumveld hebben staan.

Vraag is dus of iemand er eentje weet die te gebruiken is.

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
On 8/11/2022 at 3:08 PM, bigbadwolf said:

Vraag is dus of iemand er eentje weet die te gebruiken is.

Javascript is altijd leuk, maar toch alleen in een webviewer neem ik aan? Gewoon voor een Filemaker layout zou ik voor een 'good old repeating field' kiezen: een repeating field met 42 repetitions zodat je altijd een hele maand te zien krijgt, plus een repeating field met 6 reps. voor de weeknummers.  Maar het is vooral interessant als je er gelijk via conditional formatting extra informatie kunt weergeven: aantal afspraken, onderscheid vrije dagen enz enz.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...