Jump to content

Poll: 3de confituursessie

AvD

Waar en wanneer zal deze sessie plaatshebben?  

16 members have voted

1. 1. Waar en wanneer zal deze sessie plaatshebben?

• 10 april 2004 te Antwerpen
      4
    • 22 mei 2004 te Antwerpen
      1
    • 10 april 2004 te Eindhoven
      6
    • 22 mei 2004 te Eindhoven
      5

Recommended Posts

Posted

Potjandorie: ik kan inderdaad maar één stem uitbrengen!

OK: wat waren ook al weer die andere namen die ik bij clarify.net had aangemeld ... :twisted:

uh, was dat tigerbab... oh nee, het was iets met ...

denkt hardop>

Posted
Waar en wanneer zal deze 3de sessie plaatshebben?

Praat me eens bij, ik heb het een en ander in het verleden laten passeren. Wat vindt er plaats tijdens een confituursessie en is het illegaal? Indien illegaal, volgens de Nederlandse of Belgische wetgeving?

Plaats maakt mij niet veel uit. Hangt ook van tijdstip en exacte locatie af (natransport vanaf treinstation).

René

Posted

stem uitgebracht, het wordt nog druk. hoop dat het mooi weer wordt, dan kunnen we het hele plein benutten met tafeltjes. Is er ook een geluidsinstallatie?

Posted

Ik las ergens een gerucht dat Filemaker7 maart of april uit zou kunnen komen.

Het zou dus wel eens kunnen dat de eerste datum een "FM6" sessie wordt en de tweede meer kans heeft om een "FM7" sessie te worden.

Ik weet zelf niet goed wat ik liever wil, misschien wel allebei, maar het zou mee kunnen spelen in je stem.

Posted

Nou, ik denk dat we zo kort na welke release datum dan ook, nog niet echt iets grondigs kunnen doen met 7. Aan de andere kant kunnen we dan wel allemaal met een schone lei beginnen denk ik (en hoef ik me niet meer zo Newb te voelen ;) )

Posted

Ben ook wel weer in voor een frituursessie! Heb stem uitgebracht voor april in Eindhoven, maar de andere zijn ook wel Ok.

Dank Sanne voor het opmerkzaam maken. Hoop dat ik wel mee mag en kan (ga namelijk vader :D worden en er is in april een nieuw huis gereed waar veel moet gebeuren).

Bart

Posted

Ah okee, het lijkt er dus op dat we toch niet naar Antwerpen gaan. Ik had gestemd voor 10 april Antwerpen, maar mijn stem mag ook wel bij 10 april Eindhoven geteld worden. Ik kan op 22 mei gewoon niet, vandaar :)

Posted

We hebben op dit ogenblik 12 stemmen, met een schitterende ex aequo. Wil iemand de balans doen overhellen met nog een stem? Nog een weekje en dan beslissen?

En is er een Nederlands alternatief gevonden voor het post conference buffet?

Posted

Ik breng geen stem uit om de results niet te beinvloeden...

Eindhoven, Antwerpen, Breda, Z.Z. Bolder....

't is allemáál te ver voor mij...

Gedenk mij wel even bij elke sessie...zou wel op prijs gesteld worden...

En als er een mogelijkheid bestaat om de 'results' op het forum te krijgen, dan blijf ik nog 'up-to-date' ook...