AvD Posted February 19, 2004 Posted February 19, 2004 (edited) Waar en wanneer zal deze 3de sessie plaatshebben? Edited April 18, 2004 by Guest Quote
Stef Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Voor mij speelt het echt geen rol, dus geen stem om de andere keuzes niet te beïnvloeden. Ik ben met alles tevreden. Quote
Sanne Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Als je meerdere mogelijkheden OK vindt, dan kun je toch meerdere keren een stem uitbrengen? Quote
Stef Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 maar als ik ALLES ok vind, heeft stemmen dan nut? Quote
Dr_Flash Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Als je meerdere mogelijkheden OK vindt, dan kun je toch meerdere keren een stem uitbrengen? Nee dat kan dus niet Quote
Sanne Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Potjandorie: ik kan inderdaad maar één stem uitbrengen! OK: wat waren ook al weer die andere namen die ik bij clarify.net had aangemeld ... uh, was dat tigerbab... oh nee, het was iets met ... denkt hardop> Quote
Sanne Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 En net nou ik een joekel van een taalfout maak, kom ik er achter dat je postings in een poll niet kunt aanpassen! Ik heb mijn dag vandaag niet! Quote
Sanne Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Ik heb mijn dag vandaag niet! Dat moet natuurlijk zijn: Ik heb mijn dag Status(CurrentDate) niet! Quote
rgaros Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Waar en wanneer zal deze 3de sessie plaatshebben? Praat me eens bij, ik heb het een en ander in het verleden laten passeren. Wat vindt er plaats tijdens een confituursessie en is het illegaal? Indien illegaal, volgens de Nederlandse of Belgische wetgeving? Plaats maakt mij niet veel uit. Hangt ook van tijdstip en exacte locatie af (natransport vanaf treinstation). René Quote
Dr_Flash Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Ik heb mijn dag vandaag niet! Dat moet natuurlijk zijn: Ik heb mijn dag Status(CurrentDate) niet! Of zelfs: IsEmpty( Status( CurrentDate)) Quote
Sanne Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Praat me eens bij, ik heb het een en ander in het verleden laten passeren. Zie eerdere sessies: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=915 http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=908 http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=648 Quote
rgaros Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Praat me eens bij, ik heb het een en ander in het verleden laten passeren. Zie eerdere sessies: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=908 Toen: http://62.216.8.84/~sanne/2econfrituursessie/ Ik wil mee! Hoe heb ik de vorige twee kunnen missen? Volgende week? René Quote
jw Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 stem uitgebracht, het wordt nog druk. hoop dat het mooi weer wordt, dan kunnen we het hele plein benutten met tafeltjes. Is er ook een geluidsinstallatie? Quote
Frank ter Braak Posted February 21, 2004 Posted February 21, 2004 Ik las ergens een gerucht dat Filemaker7 maart of april uit zou kunnen komen. Het zou dus wel eens kunnen dat de eerste datum een "FM6" sessie wordt en de tweede meer kans heeft om een "FM7" sessie te worden. Ik weet zelf niet goed wat ik liever wil, misschien wel allebei, maar het zou mee kunnen spelen in je stem. Quote
Dr_Flash Posted February 21, 2004 Posted February 21, 2004 Nou, ik denk dat we zo kort na welke release datum dan ook, nog niet echt iets grondigs kunnen doen met 7. Aan de andere kant kunnen we dan wel allemaal met een schone lei beginnen denk ik (en hoef ik me niet meer zo Newb te voelen ) Quote
vbaren Posted February 22, 2004 Posted February 22, 2004 Ben ook wel weer in voor een frituursessie! Heb stem uitgebracht voor april in Eindhoven, maar de andere zijn ook wel Ok. Dank Sanne voor het opmerkzaam maken. Hoop dat ik wel mee mag en kan (ga namelijk vader worden en er is in april een nieuw huis gereed waar veel moet gebeuren). Bart Quote
Sanne Posted February 22, 2004 Posted February 22, 2004 Klinkt alsof je beter voor mei had kunnen kiezen, Bart: of kan je op die dag niet? Quote
vbaren Posted February 22, 2004 Posted February 22, 2004 Klinkt alsof je beter voor mei had kunnen kiezen, Bart: of kan je op die dag niet? Nee, kan ook. P.S. Ben je morgen vrij? Quote
Dr_Flash Posted February 22, 2004 Posted February 22, 2004 Ah okee, het lijkt er dus op dat we toch niet naar Antwerpen gaan. Ik had gestemd voor 10 april Antwerpen, maar mijn stem mag ook wel bij 10 april Eindhoven geteld worden. Ik kan op 22 mei gewoon niet, vandaar Quote
AvD Posted February 23, 2004 Author Posted February 23, 2004 We hebben op dit ogenblik 12 stemmen, met een schitterende ex aequo. Wil iemand de balans doen overhellen met nog een stem? Nog een weekje en dan beslissen? En is er een Nederlands alternatief gevonden voor het post conference buffet? Quote
Rony Rabijns Posted February 23, 2004 Posted February 23, 2004 En is er een Nederlands alternatief gevonden voor het post conference buffet? Na Bijeenkomst Eten ? Quote
AvD Posted February 23, 2004 Author Posted February 23, 2004 (edited) Zoiets, ja! 't Schijnt dat er geen Colmars zijn in Nederland Edited February 24, 2004 by Guest Quote
JeanWM Posted February 24, 2004 Posted February 24, 2004 Ik breng geen stem uit om de results niet te beinvloeden... Eindhoven, Antwerpen, Breda, Z.Z. Bolder.... 't is allemáál te ver voor mij... Gedenk mij wel even bij elke sessie...zou wel op prijs gesteld worden... En als er een mogelijkheid bestaat om de 'results' op het forum te krijgen, dan blijf ik nog 'up-to-date' ook... Quote
Recommended Posts