Jump to content
  • 0

Scan trigger - de scanner zelf

StevenDn

Question

Goedemiddag,

Ik heb een script lopen die bij een toetsaanslag ( nu enter ) naar een andere layout gaat waar ik dan een barcode kan scannen.

Nu, ik wil als ik op de knop van de scanner duw dat hij meteen naar die desbetreffende pagina gaat. Een toetsaanslag is nu irritant na de 100ste referentie. Is dit mogelijk ?

Scanner : Zebra DS2208

( ik heb de scanner zowel op "enter" als op "tab" geprobeerd, maar het script blijkt niet te werken )

Alvast bedankt.

Schermafbeelding 2.png

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Wanneer je een barcode scant komt dat in het veld in FM waar je op dat moment in staat. Zorg ervoor dat je hiervoor een globaal veld hebt aangemaakt op een of andere lalyout.

Laat de scanner de barcode verzenden afgesloten door een return, tab of enter. Zorg ervoor dat in FM het veld daardoor wordt verlaten en opgeslagen in de database. Zet op dat veld een scripttrigger, b.v. onobjectexit en voer daarmee het door jou gewenste script uit. Je kunt de ingelezen barcode daar als parameter aan meegeven.

Je laat dat script zijn ding doen en aan het eind ga je weer naar de layou met het globale barcode veld en selecteer je die zodat je klaar staat voor de volgende barcode.