EricJ Posted February 26, 2004 Posted February 26, 2004 Tijdens het werken met een dBase wil men terug kunnen vallen op regels en richtlijnen zoals vastgelegd in een vademecum. Deze teksten heb ik als MSWord.doc, HTML en als PDF. Hoe kan ik dmv een keuzeknop een van deze bestanden aanroepen en welke van de drie types is daarvoor dan het meest geschikt. Het lijkt me niet nodig om te teksten los te weken en dat in de dBase zelf in leesvelden vast te leggen. Of misschien toch wel?? Graag jullie advies. Eric Quote
0 Rony Rabijns Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 kijk eens naar de Troi File Plugin ( http://www.troi.com ). die doet perfect wat jij wil. Ik prefereer als bestandsformaat PDF : cross-platform, opmaak-safe, beveiligbaar, print- of non-printable enz. PS: we gaan echt sponsoring moeten vragen aan de Peter ... Quote
Question
EricJ
Tijdens het werken met een dBase wil men terug kunnen vallen op regels en richtlijnen zoals vastgelegd in een vademecum.
Deze teksten heb ik als MSWord.doc, HTML en als PDF.
Hoe kan ik dmv een keuzeknop een van deze bestanden aanroepen en welke van de drie types is daarvoor dan het meest geschikt.
Het lijkt me niet nodig om te teksten los te weken en dat in de dBase zelf in leesvelden vast te leggen. Of misschien toch wel??
Graag jullie advies.
Eric
1 answer to this question
Recommended Posts