Weerom zit ik verveeld met iets ... Wanneer ik bvb met Coreldraw een tekening maak en deze in Filemaker Pro wil gebruiken om bvb m'n layouts wat op te smukken, verschijnt deze altijd in een mooi rechthoekig kadertje.
Soms (ik ben een moeilike, bij dus vaak) wil ik echter geen kadertje en heb ik een tekening gemaakt die niet 'ingekaderd' is, Filemaker plaatst er echter altijd een kadertje rond
Alleen wanneer ik Draw (v4.0) gebruik van MicroGrafx dan lukt het me en is Filemaker tevreden met een afbeelding die het niet in een kadertje dwingt.
Hoe komt dit ??????? Zijn er nog andere bestandsformaten waarin men de originele afbeelding kan plaatsen (ik doe dit meestal via copy & paste) ??
Weerom mijn dank voor al jullie nuttige antwoorden,
Question
Stardust
Geachte groep,
Weerom zit ik verveeld met iets ... Wanneer ik bvb met Coreldraw een tekening maak en deze in Filemaker Pro wil gebruiken om bvb m'n layouts wat op te smukken, verschijnt deze altijd in een mooi rechthoekig kadertje.
Soms (ik ben een moeilike, bij dus vaak)
wil ik echter geen kadertje en heb ik een tekening gemaakt die niet 'ingekaderd' is, Filemaker plaatst er echter altijd een kadertje rond 
Alleen wanneer ik Draw (v4.0) gebruik van MicroGrafx dan lukt het me en is Filemaker tevreden met een afbeelding die het niet in een kadertje dwingt.
Hoe komt dit ??????? Zijn er nog andere bestandsformaten waarin men de originele afbeelding kan plaatsen (ik doe dit meestal via copy & paste) ??
Weerom mijn dank voor al jullie nuttige antwoorden,
Danny
14 answers to this question
Recommended Posts