jans Posted March 2, 2004 Posted March 2, 2004 Hallo, voor de mac bestaat filemaker runtime (o.a. macfan) zodat databases gemaakt in filemaker zonder filemaker gebruikt kunnen worden. Bestaat dit ook voor de PC en zo ja waar is dit dan te downloaden of te vinden. Alvast bedankt voor het antwoord Quote
0 AvD Posted March 2, 2004 Posted March 2, 2004 Dat product hoort als aparte tool bij FileMaker Pro Developer en is gewoon te bestellen bij je normale software-leverancier. Quote
0 Rony Rabijns Posted March 3, 2004 Posted March 3, 2004 Filemaker Developer versie 6 zijn adviesprijs ligt "om en bij" de 600 EUR excl. BTW Quote
0 Sanne Posted March 3, 2004 Posted March 3, 2004 (edited) Het programma waarmee je runtimes kunt maken is een apart programma: genaamd "FileMaker Developer Tool". Het programma is niet los te koop. Als je FileMaker Developer koopt, dan staat het runtime-maak-programma ook op de cd. En FileMaker Pro Developer (net als elk ander Filemaker-product) is multi-platform, de installatie-cd bevat zowel Mac als Windows-installatie. Edited March 3, 2004 by Guest Quote
0 Sanne Posted March 3, 2004 Posted March 3, 2004 Wat mij eraan doet denken: kun je een Developer Upgrade kopen en die dan met behulp van een gewone Filemaker installeren? Quote
0 Rony Rabijns Posted March 3, 2004 Posted March 3, 2004 Wat mij eraan doet denken: kun je een Developer Upgrade kopen en die dan met behulp van een gewone Filemaker installeren? Ik dacht dat de Activation Codes niet onderling uitwisselbaar waren. Quote
0 jeffer Posted March 3, 2004 Posted March 3, 2004 je kan een fm developer upgrade niet loslaten op een normale filemaker installatie. Je moet dus reeds een filemaker developer versie geinstalleerd hebben. Let erop dat je de laatste developer versie moet updaten naar 6.04, anders kan je geen goed werkende runtimes maken:( greetz, jeff Quote
Question
jans
Hallo,
voor de mac bestaat filemaker runtime (o.a. macfan) zodat databases gemaakt in filemaker zonder filemaker gebruikt kunnen worden.
Bestaat dit ook voor de PC en zo ja waar is dit dan te downloaden of te vinden.
Alvast bedankt voor het antwoord
6 answers to this question
Recommended Posts