charlie Posted March 3, 2004 Posted March 3, 2004 Yep, Ik heb hier een lekkere CDML-vraag : Ik moet een resultaatpagina maken met wat we in filemakerspeak subsummaries zouden noemen. een titeltje laten verschijnen daar waar een andere sectie in de zoekresultaten begint dus. Ik loop er nu al een tijdje over te prakkezeren, maar verder dan een nogal omslachtig filemaker-script kom ik niet. Wie helpt mij uit mijn onwetendheid? Quote
0 Koen Van Hulle Posted March 13, 2004 Posted March 13, 2004 Dit is mogelijk afhankelijk van je toepassing. Je moet hiervoor gebruik maken van in-line actions en voor iedere summary niveau een nieuwe in-line action schrijven. Koen Quote
0 charlie Posted March 13, 2004 Author Posted March 13, 2004 Dit is mogelijk afhankelijk van je toepassing. Je moet hiervoor gebruik maken van in-line actions en voor iedere summary niveau een nieuwe in-line action schrijven. Koen Hai Koen, oeist? Ik heb in eerste instantie ook aan inline actions gedacht, maar heb het opgegeven, omdat ik het niet "zag" gebeuren. Misschien omdat het aantal summaryparts niet te voorspellen valt (hangt af van de zoekopdracht : anders had ik het wel met portals gedaan). Er is tenandere maar 1 summaryniveau. karl. Quote
0 DJ_Lucv Posted March 13, 2004 Posted March 13, 2004 /me is Javascript fan en stelt een array voor met de gegevens en een mooie functie die je gegevens print. Quote
0 Koen Van Hulle Posted March 13, 2004 Posted March 13, 2004 Inderdaad ook mogelijk. Als je zeker bent dat je toepassing enkel op Internet Explorer bekeken wordt (vb intranet), kun je ook met xml en een xslt heel wat doen. Koen Quote
0 DJ_Lucv Posted March 13, 2004 Posted March 13, 2004 Inderdaad ook mogelijk. Als je zeker bent dat je toepassing enkel op Internet Explorer bekeken wordt (vb intranet), kun je ook met xml en een xslt heel wat doen. KoenIs ook zeker een goede optie, een beetje afhankelijk van je publiek inderdaad. Ik zou persoonlijk toch liever voor JS gaan omdat de ondersteuning hiervan toch wel enorm groot is. Zeker als je vrijwel alleen maar standaard functies gebruikt. Quote
Question
charlie
Yep,
Ik heb hier een lekkere CDML-vraag :
Ik moet een resultaatpagina maken met wat we in filemakerspeak subsummaries zouden noemen.
een titeltje laten verschijnen daar waar een andere sectie in de zoekresultaten begint dus.
Ik loop er nu al een tijdje over te prakkezeren, maar verder dan een nogal omslachtig filemaker-script kom ik niet.
Wie helpt mij uit mijn onwetendheid?
5 answers to this question
Recommended Posts