Stef Posted March 3, 2004 Posted March 3, 2004 Korte vergelijkende studie FM - Servoy op de confituursessie? -wat zijn de fundamentele verschillen? -welke voor- en nadelen hebben beide paketten? -voor welk type project welk pakket kiezen? -wat kan FM leren van Servoy en omgekeerd? Quote
Sanne Posted March 4, 2004 Posted March 4, 2004 Ik heb geantwoord: Ja, graag. Maar ik wil wel een MITS: mits Stef hem geeft! Quote
Stef Posted March 4, 2004 Author Posted March 4, 2004 Of course! Ik wil dit echt neutraal doen, niet als verkoper. Quote
DJ_Lucv Posted March 5, 2004 Posted March 5, 2004 Het is sowieso belangrijk om goed op andere technieken en producten te letten om jezelf het leven aangenamer te maken. Daarover geïnformeerd worden lijkt mij dus wel een goed idee. Niet dat ik zelf kom hoor, maar ik denk aan mijn medeforummert Quote
Frank ter Braak Posted April 7, 2004 Posted April 7, 2004 Korte vergelijkende studie FM - Servoy op de confituursessie? -wat zijn de fundamentele verschillen? -welke voor- en nadelen hebben beide paketten? -voor welk type project welk pakket kiezen? -wat kan FM leren van Servoy en omgekeerd? Ik weet dat Stef onvervangbaar is maar nu hij naar alle waarschijnlijkheid niet op de 3e Clarify Cofituursessie aanwezig zal kunnen zijn......... zou iemand anders met Servoy ervaring hier iets over willen zeggen en laten zien zaterdag? Filemaker 6 liep behoorlijke klappen op maar hoe houd 7 zich stand Je zult verzekerd zijn van misnstens 40 gewillige oren. UPDATE: STEF KOMT TOCH START 11 UUR Quote
HJK Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 Voor diegene, die nog veel meer willen zien, dan wat Stef op de confituursessie vertoonde over Servoy, moeten even gaan naar: http://www.servoy.com/seminars.jsp en schrijf je in voor een ééndaagse (gratis) seminar in Maarssen op 12 Mei. Mij is beloofd, dat het geen commerciele demo is, maar vooral een leersessie waarin men binnen 1 dag een zeer goed beeld van de mogelijkheden van Servoy krijgt en tevens ook hoe je met Servoy moet werken. Quote
Recommended Posts