Stef Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 aiaiai! FM7 weigert mijn besturingsfiles te converteren! Deze zijn zéér complex en het hart van al mijn oplossingen! Zal het eens op een Mac moeten proberen... Quote
0 Sanne Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 Wat bedoel je "weigert"? Krijg je een melding dat FMP7 er niet aan wil beginnen, of blijkt na afloop dat niet alle functionlaiteit het meer doet? Quote
0 Stef Posted March 10, 2004 Author Posted March 10, 2004 Krijg een error tijdens het converteren. Simpele files lukken wél goed. Quote
0 Rony Rabijns Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 (edited) Ik heb even de eerste de beste applikatie van me genomen en geconverteerd. Behalve dat het wel wat tijd in beslag neemt, geen echte problemen tijdens conversie. maar wat gebeurde er toen : ik wou een verborgen venster te voorschijn toveren en dat lukt dus niet ! (enkel via File Open en dan de file terug opnieuw openen) Ik hoop dat dit niet de bedoeling zal zijn. Edited March 10, 2004 by Guest Quote
0 Rony Rabijns Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 maar wat gebeurde er toen :ik wou een verborgen venster te voorschijn toveren en dat lukt dus niet ! (enkel via File Open en dan de file terug opnieuw openen) Ik hoop dat dit niet de bedoeling zal zijn. de functie TOGGLE WINDOW HIDE bestaat dus niet meer in FM 7 en die zorgt voor dit probleem. De oplossing ..... ? Quote
0 rmw Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 FM6 had de 'goede' gewoonte geen opstartscript uit te voeren als een bestand via het aanwijzen in een script of het leggen van een relaties in de achtergrond was geopend en vervolgens naar voren werd gehaald via het menu. FM7 doet dat nu dus wel. Alles wat dus mee geopend wordt kan niet zonder meer naar voren worden gehaald, omdat dan het opstart script nog gaat lopen. Alle bestanden dienen dus door de gebruiker gestuurd te worden geopend om zonder meer beschikbaar te zijn. rmw Quote
0 Rony Rabijns Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 FM6 had de 'goede' gewoonte geen opstartscript uit te voeren als een bestand via het aanwijzen in een script of het leggen van een relaties in de achtergrond was geopend en vervolgens naar voren werd gehaald via het menu.FM7 doet dat nu dus wel. Alles wat dus mee geopend wordt kan niet zonder meer naar voren worden gehaald, omdat dan het opstart script nog gaat lopen. Alle bestanden dienen dus door de gebruiker gestuurd te worden geopend om zonder meer beschikbaar te zijn. rmw Inderdaad, dat is 'em. Thx. Hopelijk zijn alle "problemen" zo eenvoudig op te lossen Quote
0 Mark Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 Ronny, Als ik het goed heb is Toggle Window Hide nu Adjust Window Hide. Heb je hier wat aan? Groet, Mark Quote
0 Rony Rabijns Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 Als ik het goed heb is Toggle Window Hide nu Adjust Window Hide.Heb je hier wat aan? zou kunnen, alvast bedankt voor het zoekwerk, zover heb ik het nog niet onderzocht. ik stelde alleen vast dat "zomaar" een applikatie converteren niet gaat. er komt wel wat fine-tuning bij kijken en alles opnieuw testen omdat niet alle oude funkties omgezet worden in de juiste nieuwe. Quote
0 Hilde Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 Link met technische info: http://www.filemaker.com/upgrade/techbriefs.html Quote
Question
Stef
aiaiai!
FM7 weigert mijn besturingsfiles te converteren! Deze zijn zéér complex en het hart van al mijn oplossingen!
Zal het eens op een Mac moeten proberen...
9 answers to this question
Recommended Posts