Jump to content
  • 0

Converteren

Stef

Question

Posted

aiaiai!

FM7 weigert mijn besturingsfiles te converteren! Deze zijn zéér complex en het hart van al mijn oplossingen!

Zal het eens op een Mac moeten proberen...

9 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Wat bedoel je "weigert"?

Krijg je een melding dat FMP7 er niet aan wil beginnen, of blijkt na afloop dat niet alle functionlaiteit het meer doet?

• 0
Posted (edited)

Ik heb even de eerste de beste applikatie van me genomen en geconverteerd.

Behalve dat het wel wat tijd in beslag neemt, geen echte problemen tijdens conversie.

maar wat gebeurde er toen :

ik wou een verborgen venster te voorschijn toveren en dat lukt dus niet !

(enkel via File Open en dan de file terug opnieuw openen)

Ik hoop dat dit niet de bedoeling zal zijn.

VerborgenVenster.jpg.49a93292bd7cfb02afb702ec57b16d5c.jpg

Edited by Guest
  • 0
Posted
maar wat gebeurde er toen :

ik wou een verborgen venster te voorschijn toveren en dat lukt dus niet !

(enkel via File Open en dan de file terug opnieuw openen)

Ik hoop dat dit niet de bedoeling zal zijn.

de functie TOGGLE WINDOW HIDE bestaat dus niet meer in FM 7 en die zorgt voor dit probleem. De oplossing ..... ?

• 0
Posted

FM6 had de 'goede' gewoonte geen opstartscript uit te voeren als een bestand via het aanwijzen in een script of het leggen van een relaties in de achtergrond was geopend en vervolgens naar voren werd gehaald via het menu.

FM7 doet dat nu dus wel. Alles wat dus mee geopend wordt kan niet zonder meer naar voren worden gehaald, omdat dan het opstart script nog gaat lopen.

Alle bestanden dienen dus door de gebruiker gestuurd te worden geopend om zonder meer beschikbaar te zijn.

rmw

• 0
Posted
FM6 had de 'goede' gewoonte geen opstartscript uit te voeren als een bestand via het aanwijzen in een script of het leggen van een relaties in de achtergrond was geopend en vervolgens naar voren werd gehaald via het menu.

FM7 doet dat nu dus wel. Alles wat dus mee geopend wordt kan niet zonder meer naar voren worden gehaald, omdat dan het opstart script nog gaat lopen.

Alle bestanden dienen dus door de gebruiker gestuurd te worden geopend om zonder meer beschikbaar te zijn.

rmw

Inderdaad, dat is 'em.

Thx.

Hopelijk zijn alle "problemen" zo eenvoudig op te lossen

• 0
Posted
Als ik het goed heb is Toggle Window Hide nu Adjust Window Hide.

Heb je hier wat aan?

zou kunnen, alvast bedankt voor het zoekwerk, zover heb ik het nog niet onderzocht.

ik stelde alleen vast dat "zomaar" een applikatie converteren niet gaat. er komt wel wat fine-tuning bij kijken en alles opnieuw testen omdat niet alle oude funkties omgezet worden in de juiste nieuwe.