charlie Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 Ik heb misschien niet hard genoeg gezocht, maar ik vind geen informatie omtrent de volgende vraag : Ondersteunt Filemaker 7 CDML ? Ik kan noch bevestiging noch ontkenning bespeuren in de Filemaker webpaginas. Wie weet meer ? Quote
0 Rony Rabijns Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 volgens mij niet. er worden alleen open databases gepubliceerd via de instant webpublishing en die kan je alleen maar "in"schakelen. Als je die uitschakelt wordt er niets gepubliceerd. CDML : ik krijg het in ieder geval niet aan de waggel. tot op dit ogenblik slaag ik er alleen in om de interface van mijn FM-files op het net te toveren. Dat zit er wel goed uit. behalve dat flink wat buttons die op de interface staan, niet blijken te werken, terwijl andere het wel doen. maar ... misschien steken er in de bestanden funkties die òf niet meer bestaan in FM 7 òf die qua syntax niet juist zijn ... Quote
0 michiel Posted March 10, 2004 Posted March 10, 2004 Zie deze link naar filemaker documentatie op de website! (en zoek met trefwoord naar CDML) http://www.filemaker.com/downloads/pdf/techbrief_fm7_migration.pdf Dit is flink balen! het maken van de cdml pagina´s in mijn oplossingen heeft veel werk gekost... Quote
Question
charlie
Ik heb misschien niet hard genoeg gezocht, maar ik vind geen informatie omtrent de volgende vraag : Ondersteunt Filemaker 7 CDML ?
Ik kan noch bevestiging noch ontkenning bespeuren in de Filemaker webpaginas.
Wie weet meer ?
2 answers to this question
Recommended Posts