Jump to content
  • 0

Filemaker 7 server???

DTPerry

Question

Posted

moet het mogelijk zijn om met FP7 op een 5.5 server in te loggen, of moet ik echt tot de zomer wachten totdat de FP7 server uitkomt?

verder vind ik het er allemaal wel goed uitzien, hoewel je op veel knopjes moet klikken voordat je een veld in de goede tabel hebt aangemaakt. maarja, dat scheelt weer wat scrollen. (Tja, mijn schrolwieltje doet het nog steeds niet onder osX)

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted
moet het mogelijk zijn om met FP7 op een 5.5 server in te loggen, of moet ik echt tot de zomer wachten totdat de FP7 server uitkomt?

Ja, je zal zo lang moeten wachten. Tegen die tijd zal er ook al wel een v2 voor de 7 zijn. Dat is altijd al zo geweest.

• 0
Posted

Navraag bij helpdeks fm leerde dat 5.5. server databases in 7 niet ondersteunt. Als ik het allemaal goed begrepen heb worden feitelijk de functionaliteit van FM pro unlimited en FM server gecombineerd in de nieuwe filemaker server advanced. Dat wordt wel een erg mooi ding geloof ik, maar we moeten er nog even op wachten.

• 0
Posted

Inderdaad op de website van FileMaker staat bij de features van de Advanced Server ook het volgende te lezen:

Performs searches and calculations on the server instead of the client .

Ziet er erg belovend uit.