Michele Posted March 15, 2004 Posted March 15, 2004 Vraag me af of we eindelijk 'drop down lists' of keuzelijsten kunnen maken die het sleutelveld niet tonen, dus i.p.v. een lijst met: 1 rood 2 blauw 3 groen Het lijstje er gewoon zo uitziet, hoewel je wel degelijk de waarde van het sleutelveld van de gekozen kleur meeneemt: rood blauw groen In MSAccess selecteer je gewoon 'hide keyfield' (dit als voorbeeld). Bedankt voor het lezen van deze mail en je antwoord. Quote
0 Koen Van Hulle Posted March 15, 2004 Posted March 15, 2004 Het antwoord is neen. Keuzelijsten tonen nog steeds beide waarden zoals bij de vorige FileMaker versies. Koen Quote
0 edc Posted March 16, 2004 Posted March 16, 2004 En in filemaker 7, webcompagnion, zie je enkel het eerste veld. De trukkendoos mogen we dus zeker nog niet te diep opbergen. Quote
0 Michele Posted March 16, 2004 Author Posted March 16, 2004 Dat meent ge niet... Onbegrijpelijk, zowel praktisch als esthetisch. Het is zowat de enige wijziging waar ik echt op zit te wachten sinds jaaaaren. Dit moest me effe van het hart. Quote
Question
Michele
Vraag me af of we eindelijk 'drop down lists' of keuzelijsten kunnen maken die het sleutelveld niet tonen, dus i.p.v. een lijst met:
1 rood
2 blauw
3 groen
Het lijstje er gewoon zo uitziet, hoewel je wel degelijk de waarde van het sleutelveld van de gekozen kleur meeneemt:
rood
blauw
groen
In MSAccess selecteer je gewoon 'hide keyfield' (dit als voorbeeld).
Bedankt voor het lezen van deze mail en je antwoord.
3 answers to this question
Recommended Posts