Jump to content
  • 0

Van hetzelfde laken een broek

matthys

Question

Posted

http://www.clarify.net/viewtopic.php?p=6995&highlight=#6995

In dat bericht kreeg ik de oplossing, maar:

Toen ik de Business_Tracker.fp7 opende zag ik het licht en ben ik helemaal opnieuw begonnen in v.7 (Misschien wat voorbarig).

Alles staat terug op poten, behalve dat copieren van een volledige portal naar een andere portal. Ik heb precies hetzelfde gedaan als in v.6, maar toch krijg ik dit niet in orde.

Ik heb mijn bestand erbij gestoken, dat maakt het toch makelijker.

Het gaat om die laatste script.

Eventueel andere op- of aanmerkingen zijn altijd welkom (ook negatieve).

Je had ook iets onduidelijker mogen zijn, want die tip was echt te gemakkelijk. :lol:

En laten we dit vergeten.

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Hallo,

Ik wilde bovenstaande file downloaden en iedere keer als ik iets download van deze site krijg ik een file met .php aanhet eind.

Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?

De helpers in de diverse browsers zijn ook ingesteld op .zip.

Dank alvast.

groet van stamp :idea:

• 0
Posted

Bedankt Koen, werkt perfect.

Wat betreft die klant en omschrijving: Je zet dit eerst in een global en dan in het juiste veld. Dit is een dubbele stap. Aangezien er nog veel meer moet overgezet worden heb ik dit maar opgelost met een lookup. Anders krijg je zo 20 van die gtext velden.

Mischien nog 1 ander ding.

Als je shift-klikt op Home krijg je een Extra info layout. Die portal rechtsonder krijg ik ook niet aan de praat. Daar zal je zeker ook wel het antwoord op weten.

En nog 1 vraag.

Wat is de snelste manier om naar een related record te gaan in een ander window? (dat al open staat)

• 0
Posted

Mischien nog 1 ander ding.

Als je shift-klikt op Home krijg je een Extra info layout. Die portal rechtsonder krijg ik ook niet aan de praat. Daar zal je zeker ook wel het antwoord op weten.

Je hebt een relatie gelegd tussen twee niet geindexeerde velden (een global en een unstored calculation). Zoals in eerdere versies van FileMaker is dit niet mogelijk.

En nog 1 vraag.

Wat is de snelste manier om naar een related record te gaan in een ander window? (dat al open staat)

Close Window["windownaam"]

Go to related[...] in nieuw venster met naam windownaam

Er zijn welllicht nog andere oplossingen...