Jump to content
  • 0

script onderbreken/hervatten door toetsaanslag mogelijk ?

bartje

Question

Posted

Is het mogelijk om een script dat is onderbroken opnieuw te laten hervatten door een simpele toestaanslag ipv dit te moeten doen door met een muisklik links in het venster op "doorgaan" te klikken ?

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Mac I-bookers hebben natuurlijk altijd al een ENTER-toets gehad, net rechts van de spatiebalk.

Nieuwe Windows 17inch laptops zoals die van Acer hebben wel een numeriek klavier en dus ook een gewone ENTER-toets naast de overbekende Return.

Voor de andere laptops wordt de ENTER-functie overgenomen door CTRL+Return. Twee toetsen dus...

• 0
Posted
Ik zit hier achter een mac powerbook 17", maar geen van je voorstellen schijnt te werken, tenzij ik iets verkeerd doe natuurlijk.

Bedoel je dat er rechts van je spatiebalk geen ENTER-toetsje zit?

• 0
Posted

Inderdaad. er zit toch een entertoest naast de spatiebalk, maar er zit nog wel een toets tussen.

Nu ik toch bezig ben : kun je in FM dmv het intoetsen van een toets je laten navigeren naar een bepaalde layout ? vb: door F1 ga je naar layout 1, door F2 ga je naar layout 2.

• 0
Posted
Nu ik toch bezig ben : kun je in FM dmv het intoetsen van een toets je laten navigeren naar een bepaalde layout ? vb: door F1 ga je naar layout 1, door F2 ga je naar layout 2.

misschien met een plugin maar niet met de basisfunkties in FM.

• 0
Posted

Je kunt in FileMaker wel 10 scripts definieren die je met CMD-1, CMD-2 enzo kunt activeren: het vinkje VOOR de scriptnaam in ScriptMaker aanvinken.

In bladermodus zie je in het Script-menu dan de scripts staan.

Dus Script1 (met CMD-1 te activeren) kan dan "Ga naar layout - Invoer" zijn.

• 0
Posted

Ik heb dit nog niet getest maar kan je via de Keyboard Shortcuts niet aan elk programma-menu eender welke shortcut geven? Dus F1 aan het eerste script enz.