Ik wil het volgende : via een zoekfunctie wil ik een record opzoeken en daarna afdrukken in een bepaalde layout.
ik maak volgend script :
1. toon alle record
2. ga naar zoeken (herstellen uit)
Als ik dit doe gaat het prima : ik kom in een zoekscherm en kan de waarde die ik zoek ingeven, waarna alleen dat record overblijft. Als ik dan manueel een printopdracht geef, krijg ik netjes wat ik wil afdrukken.
Als ik evenwel in het script deze printfunctie er wil aanplakken, lukt het niet meer !
ik plak volgende stappen eraan vast :
3. ga naar layout X
4. Printerinstellingen (herstellen uit)
5. Afdrukken
6. Ga naar originele layout
naar mijn gevoel laat ik het script dus uitvoeren wat manueel goed lukt, maar helaas blijkt het niet te lukken.
Question
bartje
Ik wil het volgende : via een zoekfunctie wil ik een record opzoeken en daarna afdrukken in een bepaalde layout.
ik maak volgend script :
1. toon alle record
2. ga naar zoeken (herstellen uit)
Als ik dit doe gaat het prima : ik kom in een zoekscherm en kan de waarde die ik zoek ingeven, waarna alleen dat record overblijft. Als ik dan manueel een printopdracht geef, krijg ik netjes wat ik wil afdrukken.
Als ik evenwel in het script deze printfunctie er wil aanplakken, lukt het niet meer !
ik plak volgende stappen eraan vast :
3. ga naar layout X
4. Printerinstellingen (herstellen uit)
5. Afdrukken
6. Ga naar originele layout
naar mijn gevoel laat ik het script dus uitvoeren wat manueel goed lukt, maar helaas blijkt het niet te lukken.
Wat doe ik fout ?
4 answers to this question
Recommended Posts