Jump to content
  • 0

Tijdelijk onzichtbare velden

Yves

Question

Posted

Wanneer ik een zoekopdracht in bepaalde (grotere) bestanden uitvoer, worden in de gevonden resultaten bepaalde velden onzichtbaar. Doorheen het bestand scrollen of in de velden klikken "activeert" de bewuste veldinhoud maar dan nog niet de inhoud van andere velden.

Oorzaak? Oplossing?

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Met welk versie van fm heb je dit voor. Ik herinner mij dit als een bug uit filemaker 4.0. Indien dit zo is, is de oplossing simpel: upgraden. :)

PS: Het zou kunnen dat je nu wel met een hogere versie werkt, maar dat het bestand oorspronkelijk gemaakt werd in fm4. In dit geval is de oplossing: bestand opnieuw maken in de versie waarmee je nu werkt.

• 0
Posted

Ik zal er mijn archieven moeten bijnemen, maar ik vrees dat ik het al voel aankomen. FM 3 of 4. Ondertussen wel 5.5! Het is bovendien niet meteen het eenvoudigste en kleinste bestand wat hier draait... Ik kijk nog heel even de kat uit de boom. Anderzijds verwondert het mij dat het uitgerekend bij één bestand het geval is. Alvast bedankt voor het vermoeden.