Jump to content
  • 0

V E R B L U F F E N D !!

AvD

Question

Posted

Hilde De Bisschop, Claude Hamilius en ons aller Murtje hebben vandaag in het Keizershof in Aalst een verbluffende en wervelende FileMaker 7-show gegeven.

Stel: je komt al vele jaren en met de regelmaat van de klok in de werkplaats van een autodealer. Op zekere dag verneem je dat de werkplaats vernieuwd werd en dat je uitgenodigd bent op de opendeurdag. Je rijdt de zaak binnen, kijkt eens rond en ziet natuurlijk meteen de frisse nieuwe kleuren, maar voor het overige herken je heel wat dingen. Veel is er dus niet veranderd. Much a do about nothing, denk je. Tot Koen je flitsend de nieuwe gereedschappen uit de toolboxen zwiept en er mee begint te toveren. Spetterende sterren! Je kijkt eerst geamuseerd, dan nieuwsgierig, wordt geboeid, geraakt gefascineerd en staat uiteindelijk verbluft te kijken. Ja, dat was het dus. FileMaker 7 is V E R B L U F F E N D !

Dank Hilde, dank Claude en... dank tovenaar Koen, de enige ter wereld die sneller klikt dan Claude kan praten! Nog meer van dat, graag!

18 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Okee dan :):!: Kunnen we de gebruikte presentaties (FP7, powerpoint?) ook ergens downloaden zodat we toch van de nieuwe werkplaats kunnen genieten zonder dat we naar de opendeurdag geweest zijn? En over autodealer gesproken: Hadden ze nog een leuke okkazie staan? ;) Een aanbieding voor een upgrade van FMM 2.1 naar FMM7 misschien? :idea: Mijn huidige "mobile" is hard aan een grote opknapbeurt toe laten we maar zeggen ;)

• 0
Posted

Er wordt dus naar die PowerPoint-presentatie gevraagd. Dat is het natuurlijk niet. Ik heb die dingen ook gezien en zelf ook wat rondgeklikt in de zeven. Het is een Koen (+ Claude) die je nodig hebt, iemand die flitsend creatieve dingen doet met die tools. Die Powerpoint presentatie doorbladeren is zoals kijken naar een viool of een beitel en je dan afvragen wat je daar mee kan doen, tot je een Menuhin hoort spelen of een Michelangelo ziet kappen. Vraag dus niet naar die PowerPoint, maar probeer Murtje zover te krijgen dat hij naar de confituursessie komt, desnoods - als hij echt niet kan (hoe koop je zijn vriending om?) - de week daarop of nog wat later.

Roepen dus, met z'n allen: Murtje! Murtje! Murtje!! Murtje!! Murtje!!!

Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrtje!!!!!!!!!!!

• 0
Posted

aan AvD zijn reaktie te horen, mag ik morgen in Aalst één en ander verwachten ...

Murtje, zet 'm op morgen.

... als hij echt niet kan (hoe koop je zijn vriending om?) ...

is dat ook een nieuwe manier van relaties leggen ? :lol:

• 0
Posted

Een vrouw is natuurlijk geen ding, hoewel... Vroeger hoorde je toch vaak: "'t Is een knap ding"... Of nog: "'t Is een echt lief ding".

Wil iemand die een Van Dale bij de hand heeft (de mijne is door mijn nageslacht ontvoerd naar Gent) eens kijken of dat klopt?

• 0
Posted
Een vrouw is natuurlijk geen ding, hoewel... Vroeger hoorde je toch vaak: "'t Is een knap ding"... Of nog: "'t Is een echt lief ding".

Wil iemand die een Van Dale bij de hand heeft (de mijne is door mijn nageslacht ontvoerd naar Gent) eens kijken of dat klopt?

ding (het ~, ~en, ~en, ~en, ~en)

1 wat buiten de mens een zelfstandig bestaan heeft => voorwerp

2 feit, omstandigheid

3 [inf.] aanduiding voor een jong persoon

4 volksvergadering bij de oude Germanen [inf.]

punt 1 is een wel erg cryptische omschrijving :lol:

• 0
Posted
aan AvD zijn reaktie te horen, mag ik morgen in Aalst één en ander verwachten ...

Murtje, zet 'm op morgen.

en ja hoor !

Koen en Claude gaven het beste van zichzelf, met en zonder tegenlicht (:wink: ). Proficiat voor de prachtig in elkaar gestoken demo.

Koen, méér van dat op 10 april in Eindhoven !?

• 0
Posted

Wil me graag aansluiten bij bovenstaande reaktie.

Ook deze morgen : PUIK WERK van Claude en Koen.

Er was ook meer bij te leren dan FMP7 :-) :

- Volgens Claude was Einstein de uitvinder van de secretaresse ...

- Het PW dat Koen gebruikte was volgens ons "pol" ...

:-)

Bedankt jongens !

FP

claude.jpg.334057217189344d269d3be1a3e8cab3.jpg

• 0
Posted

Als ik toen geweten had, wat ik nu weet, dan zou ik toen toch al geschreven hebben wat ik toen geschreven heb, gewoon omdat ik nu weet dat ik het toen nog niet kon weten.

Nu weten jullie het dus ook. Of toch niet?