carl_vdm Posted October 14, 2002 Posted October 14, 2002 Ik gebruik volgende CDML-Tag tijdens het oproepen van de valuelistItems om te zien welke menukeuze er actief was: [FMP-If:CurrentToken.eq.{ValueListItem}]YES![FMP-Else]NO[/FMP-If] Het resultaat is steeds NEGATIEF! Heeft iemand hier een uitleg voor? Quote
0 Koen Van Hulle Posted October 14, 2002 Posted October 14, 2002 Wellicht werkt {ValuelistItem} in een FMP-IF tag niet. Je kunt het probleem misschien omzeilen door Javascript te gebruiken: iets in de zin van: Groeten, Koen Quote
0 carl_vdm Posted October 16, 2002 Author Posted October 16, 2002 Helaas met Javascript lukt het evenmin. de ValueListItem-Tag wérkt gewoon niet binnen de If-functie... Quote
0 Koen Van Hulle Posted October 17, 2002 Posted October 17, 2002 Vreemd. Hoe ziet de gegenereerde code in je browser eruit? Ben je de [FMP-ValueList: uwwaardelijst] niet vergeten? Zitten de waardelijsten gedefinieerd in FileMaker, of bevinden de waarden van de waardelijsten in een apart FileMaker-bestand als aparte records. Indien dit laatste het geval is, kun je deze oproepen via een in-line action. (dus nieuwe zoek in de database) Koen Quote
0 carl_vdm Posted October 28, 2002 Author Posted October 28, 2002 Ik heb de (probleem) pagina al online gezet: http://vdk.web.shphosting.com/vdk_cdml/en/gallery/ bovenaan staat de code om de vergelijking te doen en het gekozen item rood te maken (valuelistItem.eq.currentToken). Carl. Quote
0 Koen Van Hulle Posted October 29, 2002 Posted October 29, 2002 Probeer dit eens: [FMP-ValueList: Group, List=GroupList] [/FMP-ValueList] en bekijk vooral de gegenereerde broncode, mocht het nog niet werken. Koen Quote
0 carl_vdm Posted October 29, 2002 Author Posted October 29, 2002 Inderdaad Koen, op die manier werkt het perfect! Wél een kleine correctie in de syntax: \"Red\" i.p.v. "Red". Het was eventjes zoeken maar uiteindelijk toch gevonden... Bedankt voor de goeie raad Koen. Quote
Question
carl_vdm
Ik gebruik volgende CDML-Tag tijdens het oproepen van de valuelistItems om te zien welke menukeuze er actief was:
[FMP-If:CurrentToken.eq.{ValueListItem}]YES![FMP-Else]NO[/FMP-If]
Het resultaat is steeds NEGATIEF!
Heeft iemand hier een uitleg voor?
6 answers to this question
Recommended Posts