Sanne Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 Niet dat ik iemand bang (of gelukkig) wil maken, maar als je je eenmaal op een forum hebt aangemeld, dan kun je eigenlijk jezelf niet meer verwijderen, waarschijnlijk? Quote
0 AvD Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 Da's toch wel een vreemde vraag voor een (dansende) database-crack met docentenhart van browny-koekebrood: Sanne, je weet toch dat je by deleting a parent meteen de children in de problemen brengt. En de forumkindertjes, dan zijn toch je honderden postings die er al zijn, die iedereen leest en met plezier herleest. Ga je die ook mee verwijderen? Dan worden al die threads onleesbaar omdat het precies jouw antwoorden zijn die er zin aan geven. Of ga je dan enkel jezelf deleten en de postings anoniem laten staan? Of erger nog, zet je ze op naam van een of andere (censuur) die te (censuur) is om te helpen (censuur)? Nee Sanne, self destruction op een forum, izzi no possibile. Als je eenmaal in het zonnetje hebt geflaneerd, en iedereen heeft je gezien, dan kan je niet meer weg. Waarmee weereens bewezen is: ellek voordeel hep se nadeel. PS Je blijft toch, hé? Je blijft toch, hé? Hoeveel vraag je om te blijven? Ga niet weg, nee, ga niet weg. "Ne nous quitte pas!" (paniek à la Brel) Quote
0 Sanne Posted April 14, 2004 Author Posted April 14, 2004 Geen paniek, geen paniek! Ik moet bekennen dat Clarify.net niet het enige forum is waar ik sta te knipogen. Ik heb mij ook bij een ander forum aangemeld, maar krijg nu irritante mailtjes over zaken waar ik geen boodschap aan heb. Dus ik dacht: even kijken of ik mijzelf ook kan verwijderen. En dat lukt dus niet. Ik heb wel inmiddels mijn e-mail-adres in mijn profiel aldaar veranderd, ze mogen vanaf nu hun mail naar nospam@nospam.nl sturen Quote
0 Rony Rabijns Posted April 14, 2004 Posted April 14, 2004 Ik heb mij ook bij een ander forum aangemeld, maar krijg nu irritante mailtjes over zaken waar ik geen boodschap aan heb. bij een ander Sorum zeg je ? Ah wel, eigen schuld ! Dat zal je leren. Quote
0 AvD Posted April 16, 2004 Posted April 16, 2004 Deze thread kreeg een tamelijk verrassend vervolg op http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=1476. Het onderwerp was zo verschillend dat het werd afgesplitst naar een aparte thread. Quote
Question
Sanne
Niet dat ik iemand bang (of gelukkig) wil maken, maar als je je eenmaal op een forum hebt aangemeld, dan kun je eigenlijk jezelf niet meer verwijderen, waarschijnlijk?
4 answers to this question
Recommended Posts