miatch Posted April 15, 2004 Posted April 15, 2004 hallo mensen ik zit vast met filemaker, ik moet een bestaand veld (tekstveld) aanpassen door middel van een berekenveld..... ik heb dus een rekenveld gemaakt en hierin moet dus iets komen te staan wat het tekstveld aanpast...... kan iemand me hier bij helpen??? als je et niet snapt , ik moet dus gewoon een veldwaarde overzetten naar een tekstveld Quote
0 Rony Rabijns Posted April 15, 2004 Posted April 15, 2004 Je heb dus twee velden (voor de eenvoud genaamd TekstVeld en BerekenVeld) doe dan een SetField(TekstVeld) = BerekenVeld via een script of via Replace Contents, replace by calculation = BerekenVeld Quote
Question
miatch
hallo mensen
ik zit vast met filemaker, ik moet een bestaand veld (tekstveld) aanpassen door middel van een berekenveld.....
ik heb dus een rekenveld gemaakt en hierin moet dus iets komen te staan wat het tekstveld aanpast...... kan iemand me hier bij helpen???
als je et niet snapt , ik moet dus gewoon een veldwaarde overzetten naar een tekstveld
1 answer to this question
Recommended Posts