Jump to content
  • 0

Goede analyse-tekening-tool voor OS X?

De Foemper

Question

Posted

Ik ga beginnen aan de analyse van de 7-versie van mijn inhouse applicatie (contacts, orders, facturatie, products... the usual stuff). Ik begin van nul, als een koene onversaagde ridder.

Mijn whiteboard staat al vol met db's en relatie-pijlen edm, maar eens moet ik dat afvegen. Vandaar mijn vraag: kent er iemand een goede tool, OS X aub, om dergelijke diagrammen met notities edm te tekenen? Of doen jullie een analyse allemaal met een ganzeveer?

DF

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Die omnigraffle software is echt tof! Zeer mooi is de optie om de tekening te exporteren naar Visio XML formaat, wat de software zo goed als cross-platform maakt.

Ik had onmiddellijk de impuls om iets tekenen in OmniGraffle dat een mooie aanvulling zou geweest zijn op Ronny's tekening, zoiets in de stijl van "wat bezielt hem" en zo, maar aangezien onze NL vrienden Jambers niet echt kennen (of toch) heb ik me even ingehouden.

Bij de SmartDraw software bleef ik steken in de download form. Ik begin echt paranoia te worden met forms die mijn email adres vragen. Heb al spam genoeg in mijn mailbox, nee bedankt jongens.