... maar krijg nu irritante mailtjes over zaken waar ik geen boodschap aan heb.
Gisteren was ik een verslag aan het schrijven in Word 2003. Op een bepaald ogenblik tik ik een naam in. Meteen daarna krijg ik een popup window van Office Smart Tags: die meldde lakoniek dat hij zowel de naam als de persoon herkend had . Vroeg of ik er iets mee wilde: e-mail sturen? in Outlook-adreslijst opnemen? en nog wat van die dingen. Ik vond dat nogal vreemde bemoeizucht. Drie minuten later valt er een mailtje binnen van een bedrijf dat precies de business deed waarover ik het in mijn rapport had. Enkele minuten later nog eentje, en nog een, en nog een, zo een half uur aan een stuk. Allemaal precies gericht op het thema dat ik in mijn verslag behandelde en bovendien allemaal uit hetzelfde land, namelijk dat wat ik in mijn rapport vermeld had als een ideale business partner.
Ik moet toegeven - ik hoop dat FileManual niet meeleest - dat ik de handleiding van Office 2003 nog niet gelezen heb (hij leest wel mee, denk ik, want ik ruik kruitdampen ) en dat ik dus (nog) niet weet wat die Smart Tags precies zijn, wat ze allemaal doen enzovoort. Na die thread over "Kunnen ze hier binnenkijken?"* wordt dit toch wel straf (gehoord, jongens in Eindhoven? )
Question
AvD
Gisteren was ik een verslag aan het schrijven in Word 2003. Op een bepaald ogenblik tik ik een naam in. Meteen daarna krijg ik een popup window van Office Smart Tags: die meldde lakoniek dat hij zowel de naam als de persoon herkend had . Vroeg of ik er iets mee wilde: e-mail sturen? in Outlook-adreslijst opnemen? en nog wat van die dingen. Ik vond dat nogal vreemde bemoeizucht. Drie minuten later valt er een mailtje binnen van een bedrijf dat precies de business deed waarover ik het in mijn rapport had. Enkele minuten later nog eentje, en nog een, en nog een, zo een half uur aan een stuk. Allemaal precies gericht op het thema dat ik in mijn verslag behandelde en bovendien allemaal uit hetzelfde land, namelijk dat wat ik in mijn rapport vermeld had als een ideale business partner.
Ik moet toegeven - ik hoop dat FileManual niet meeleest - dat ik de handleiding van Office 2003 nog niet gelezen heb (hij leest wel mee, denk ik, want ik ruik kruitdampen
) en dat ik dus (nog) niet weet wat die Smart Tags precies zijn, wat ze allemaal doen enzovoort. Na die thread over "Kunnen ze hier binnenkijken?"* wordt dit toch wel straf (gehoord, jongens in Eindhoven?
)
----------------------
* http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=1168
16 answers to this question
Recommended Posts