Ga naar inhoud

Hoe laat is het?


Sanne

Aanbevolen berichten

Ja, langs deze kant van de toog mag dat.

Aan de andere kant staat een zoekmachine. Tik daar eens in: "de klok staat verkeert" (let wel op de t van verkeert, daar is ook wat over te doen geweest, toen letten we daar nog op :evil: ) en zorg ervoor dat de optie "alle woorden" aangeklikt staat.

Dan wordt het hele wonderverhaal u uitgelegd!

Link naar reactie

Ja, ik heb inderdaad het draadje gelezen:

 

http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=186&highlight=klok+staat+verkeert

 

Maar ik zie dat er toen vooral gebabbeld werd over zomer- en wintertijd of tijdzones. Maar het lijkt me niet een kwestie van zomer- en/of wintertijd of welke tijdzone dan ook. Want dat verklaart namelijk niet de 20 MINUTEN die de postings in het tijd/ruimtecontinuüm worden gescrambeld.

 

Het is 1 uur en 20 minuten. Over dat uur had ik nog wel heengekomen: dan was ik er zelfs niet eens over begonnen. Maar die 20 minuten die zitten me echt dwars. Want dat ruikt namelijk niet naar een time-server. Dat ruikt naar een computersysteemklok die verkeerd staat ingesteld. En geen contact met een timeserver heeft!

 

Ik stel een excursie voor naar de kast waar de Clarify-computer staat! Daar wil ik wel eens een hands-on doen!

Link naar reactie
Maar die 20 minuten die zitten me echt dwars. Want dat ruikt namelijk niet naar een time-server. Dat ruikt naar een computersysteemklok die verkeerd staat ingesteld. En geen contact met een timeserver heeft!

 

Ik stel een excursie voor naar de kast waar de Clarify-computer staat! Daar wil ik wel eens een hands-on doen!

 

Je zal je moeten wenden tot ons aller Fumperus Maximus (had je dat maar geweten toen we naast de ligfietsen stonden!).

Foemper, cher ami, je hebt nog rap de tijd om een en ander in orde te brengen voor deze bijzondere brigade binnnenvalt!

Link naar reactie
Mmmm, ik krijg een beetje kastje-muur-gevoel.

 

Op mijn poging een uiterst vriendelijk berichtje naar Administrator te sturen, krijg ik als antwoord:

 

--------

Algemene Fout

 

Failed sending email ::

---------

 

8O

 

Oops, met privémail bedoelde ik eigenlijk een euh.. gewoon mailtje, je weet wel, met zo'n @-sign. Dan kan je hem gelijk ook melden dat privémail (in forumtermen dan) niet werkt.

 

DF

Link naar reactie
Mag ik dan nu even met mijn hoofd op de muur bonken?

 

Bij het zenden van een e-mailbericht krijg ik wederom als reactie:

 

--------

Algemene Fout

 

Failed sending email ::

---------

 

Foempertje, doe eens een suggestie van iets met een @ erin?

 

administrator@clarify.net?

 

Sorry, wou niet flauw doen, en het antwoord was eigenlijk aan André gericht. Ik ga Peter's mailadres echter hier niet posten, privacy weet je wel. Geen probleem, zal hem zelf even mailen en bellen.

 

Gotta run,

 

DF

Link naar reactie
"de klok staat verkeert" (let wel op de t van verkeert, daar is ook wat over te doen geweest, toen letten we daar nog op :evil: )

 

André, ik denk dat die t in verkeert wel mag :lol:

 

Kijk hier eens wat ik in de FAQ van dit forum lees :

Ik veranderde de tijdzone en de tijd is nog steeds fout!

Indien je zeker bent dat de tijdzone correct is ingesteld en de tijd is nog steeds verschillend het meest mogelijke antwoord is daglicht besparings tijd (of zomertijd zoals bekend in UK en andere plaatsen). Dit board is niet ontwikkeld om een onderscheid te maken tussen standaard en zomertijd zodat tijdens de zomermaanden de tijd een uur verschild met de werkelijke tijd.

Link naar reactie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...