Jump to content
  • 0

Relaties.... altijd lastig

Dr_Flash

Question

Posted

Het is nog niet zo lang geleden, dat ik voor het eerst mijn gezichtje durfde te vertonen op database-gebied. Na een nogal beschamend blauwtje gelopen te hebben met een bepaald A-woord (the BITCH :twisted: ) heb ik behoorlijk lang gedacht dat het niet meer goed zou komen tussen mij en databases. Tot ik FileMaker tegenkwam. Ik wist meteen: dit is mijn kans! Ze was meteen verliefd op mij :!: maar ik was in den beginne nog een beetje beducht voor het leggen van relaties. Dat ging nogal eens mis, wist ik uit ervaring. Ik besloot in kaart te brengen wat er nou mis ging bij het leggen van relaties. Wat daar natuurlijk ontzettend belangrijk voor is, is de KANS dat een relatie succesvol zal worden. Ik herinnerde me opeens een methode die we vroegah ;) op het schoolplein op papier altijd hanteerden. En jawel beste mensen, samen met mijn Geliefde, en helemaal zonder (!) Clarify-hulp, zijn we eruit gekomen!

Met dankbaarheid geven Flash en FileMaker kennis van de geboorte van LoveTester. Ze heeft een schattig roze kleurtje en woog bij de geboorte 26.624 bytes. En we leefden nog lang en gelukkig :)

Met enige droefenis geven we bovendien kennis van het feit dat het tweelingzusje van Lovetester, de 45.056 bytes wegende (ze heeft veel van haar vader ;) ) LoveTester.fp7, kennelijk niet gewenst is op dit forum. De ouders nemen aan dat deze flagrante schending van de mensenrechten spoorslags gerectificeerd zal worden :twisted:

Lovetester.fp5

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

En waarom heb ik maar voor 22% een liefdevolle relatie met mezelf ? Ik zie mezelf nog zo graag ! :lol:

Ja Sanne, dat was echt het eerste wat ik probeerde, mijn eigen ik eerst backuppen en er dan verliefd op worden.