Ga naar inhoud

wie is dit?


Aanbevolen berichten

postopkrikkers
Bedoel je misschien "kwantitatief ingestelde forum medemensen" ? Postopkrikker heeft naar mijn gevoel een nogal negatieve connotatie, het lijkt me wel een garagist die bestelwagentjes van de post ophaalt.

 

Ah een exponent van de links-georiënteerde politiek correcte boomknuffelende Nederlandse poldermodel-verheerlijkerds :lol:

 

(GAAT dit nog ergens over??)

Link naar reactie

Ja, Jean, dat is omdat de Admin dat zo geregeld heeft. Het heeft iets met de klok van zijn server te maken. Tamelijk ingewikkeld om uit te leggen. Zolang die klok niet juist laat, moet ik hier zo rondlopen. Af en toe neem ik terug mijn oude gedaante aan, kwestie van niet te vaak te schrikken. Heb jij de foto van de Admin al eens gezien? Wat doe je daar tegen? Niets! Zelfs elk woord kan godslastering zijn... En Sanne begint daar ook al lyrisch over te schrijven en nu ik op de laatste confituursessie gezien heb dat die in leer rondloopt, ja zelfs ronddanst... Echt, je had dat moeten zien.

 

Para destapar la botella necessito un sacacorchos, en zelfs die heb ik hier niet (om maar te zwijgen van mijn hidalgo-spellingchecker).

Link naar reactie
1. Heb jij de foto van de Admin al eens gezien?

2. Wat doe je daar tegen? Niets! Zelfs elk woord kan godslastering zijn...

3. En Sanne begint daar ook al lyrisch over te schrijven en nu ik op de laatste confituursessie gezien heb dat die in leer rondloopt, ja zelfs ronddanst...

4. Echt, je had dat moeten zien.

 

1. Yep...

2. ¿Hoeft hij concurrenche te vrezen van 'good lookin' guys ..?

3. Is ze van boven of onder de Moerdijk ? dat kan al iets verklaren.....

4. En daar zijn geen foto's van ....kepdus iets gemist...buiten de FM stuff.....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...