Sanne Posted April 25, 2004 Posted April 25, 2004 (edited) Goh, stel, ik zou moderator willen worden bij Clarify.net, wie zou ik daar dan lief voor aan moeten kijken? Of is het ongepast om te vragen en zou ik stilletjes in een hoekje moeten wachten tot ik gevraagd wordt? Of is het een kwestie van genomineerd worden? En zou ik dan daarna door een keuringscommissie moeten? En is er een geheime handdruk die ik dan zou moeten leren? Hoe werkt dat eigenlijk? -------------------------- Edited May 2, 2004 by Guest Quote
Dr_Flash Posted April 26, 2004 Posted April 26, 2004 Kijk maar uit, straks kijk ik ook in jouw hoofdje Quote
Frank ter Braak Posted May 2, 2004 Posted May 2, 2004 Goh, stel, ik zou moderator willen worden......Hoe werkt dat eigenlijk? Zal ik het dan toch maar zeggen? Ik weet niet of ik het mag verklappen maar volgens mij is de makkelijkste manier eventjes een Cofituur Sessie organiseren. Dan nog de Admin dingen vragen waar hij geen tijd voor heeft en dan gebeurt hetgeen je voor onmogelijk hield. Totdat je je als moderator misdraagt misschien! Zoals ik nu, kijk maar in je eigen bericht . Zo zie je dat ik misschien ook iets kan dat jij (nog) niet kan. Quote
Sanne Posted May 2, 2004 Author Posted May 2, 2004 Totdat je je als moderator misdraagt misschien! Zoals ik nu, kijk maar in je eigen bericht . Oh! Maar dat gaat zomaar niet! Quote
Frank ter Braak Posted May 2, 2004 Posted May 2, 2004 Oh! Maar dat gaat zomaar niet! Kort na mijn vorige post zag ik dat je ondertussen ook Moderator bent geworden. Ik had op mijn vingers af kunnen tellen dat een forum lid als jij niet lang na je vraag een gepast antwoord zou krijgen. Ik was een paar dagen te laat met mijn geintjes, en jij bent er snel bij om het forum weer op te schonen (Keurig werk Sanne ! ) Quote
Recommended Posts