Ik heb dus een dagboek gebouwd in FMP, waarin ik in Containervelden foto's plaats. Nou kan je sinds de 7 alle denkbare formaten files kwijt in zo'n container. Dus ik wil eigenlijk ook weleens een .AVIfilmpje in een container plaatsen, want dat is het formaat dat mijn camera aflevert. Maar vooalsnog heeft dat niet echt zin, je ziet alleen maar het icoontje. Wat daar dan het nut van is, is mij onduidelijk, want voor zulke dingen hebben we ook een windows explorer.... Kennelijk heeft alleen het invoegen van een .MOV filmpje zin. Maar waar ik dan nog steeds last van heb, is dat als ik in "read" mode zit (een kopie van de invoerlayout, alleen dan met alle velden op "DISallow entry into field"), ik niet eens op een playknop kan drukken. De moviecontrols doen het alleen maar als je ook de mogelijkheid hebt om dat filmpje weg te halen, en dat wil ik niet..... Vooralsnog dus geen filmpjes ondanks dat de mogelijkheid er wel is, naar het schijnt.... is dit op een of andere wijze te omzeilen?
Question
Dr_Flash
Ik heb dus een dagboek gebouwd in FMP, waarin ik in Containervelden foto's plaats. Nou kan je sinds de 7 alle denkbare formaten files kwijt in zo'n container. Dus ik wil eigenlijk ook weleens een .AVIfilmpje in een container plaatsen, want dat is het formaat dat mijn camera aflevert. Maar vooalsnog heeft dat niet echt zin, je ziet alleen maar het icoontje. Wat daar dan het nut van is, is mij onduidelijk, want voor zulke dingen hebben we ook een windows explorer....
Kennelijk heeft alleen het invoegen van een .MOV filmpje zin. Maar waar ik dan nog steeds last van heb, is dat als ik in "read" mode zit (een kopie van de invoerlayout, alleen dan met alle velden op "DISallow entry into field"), ik niet eens op een playknop kan drukken. De moviecontrols doen het alleen maar als je ook de mogelijkheid hebt om dat filmpje weg te halen, en dat wil ik niet..... Vooralsnog dus geen filmpjes
ondanks dat de mogelijkheid er wel is, naar het schijnt.... is dit op een of andere wijze te omzeilen?
24 answers to this question
Recommended Posts