Gill Posted May 1, 2004 Posted May 1, 2004 Ik heb een bestand van 2500 records. Nu wil ik zoeken of het container veld gevuld is of niet. Hoe krijg ik dit voor elkaar? In het container veld staat een plaatje. Ik gebruik FM7. Quote
0 Rony Rabijns Posted May 1, 2004 Posted May 1, 2004 Gill, voor je eerste post (welkom btw), heb je een zeer duidelijke en complete probleemomschrijving gegeven. de oplossing : Calculatieveld maken (unstored, number) met als formule IsEmpty(ContainerVeld). Het resultaat is 0 of 1 afhankelijk van de inhoud. Je kan dan zoeken op Calculatieveld=1 om die records te vinden waarbij het ContainerVeld leeg is. Quote
0 Sanne Posted May 1, 2004 Posted May 1, 2004 Calculatieveld maken (unstored, number) Goh Rony, waarom zou je de berekening unstored willen houden? Deze calculatie kan toch gewoon gestoord worden? Quote
0 AvD Posted May 2, 2004 Posted May 2, 2004 Deze thread wordt verder gezet in http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=1531: nieuw topic is daar Stored of unstored?. Quote
Question
Gill
Ik heb een bestand van 2500 records.
Nu wil ik zoeken of het container veld gevuld is of niet.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
In het container veld staat een plaatje.
Ik gebruik FM7.
3 answers to this question
Recommended Posts