Jump to content
  • 0

Ongewenst containergedrag - part deux

Dr_Flash

Question

Posted

Als ik een Container field op een layout zet, alle borders uit, dan krijg ik keurig alleen de afbeelding te zien die daarin staat. Maar wanneer ik via een relatie uit een andere tabel een afbeelding ophaal, dan zit ik dus met een remote container field, en als ik daar alle borders uitschakel dan krijg ik die container "engraved" te zien. Niet zo vreselijk natuurlijk, maar je ziet het ook als er niks in staat. Beetje slordig denk ik. Is daar niets aan te doen?

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted
Maar wanneer ik via een relatie uit een andere tabel een afbeelding ophaal, dan zit ik dus met een remote container field, en als ik daar alle borders uitschakel dan krijg ik die container "engraved" te zien.

ikke nie ...

• 0
Posted

vervollediging :

ik zie de "engraved" niet omdat ik "fieldborders" uitschakel en de lijndikte op "none" zet.

enkel en alleen als de lijndikte niet op "none" staat, krijg je een "engraved" effekt

check dat eens bij jou, Doc.

• 0
Posted

Heh, wat raar, dat was het inderdaad. Ik dacht eigenlijk dat "geen borders" hetzelfde betekende als "geen borders" maar daar zit dus nog wel wat speling in ;) Weer wat geleerd :idea:

• 0
Posted
Heh, wat raar, dat was het inderdaad. Ik dacht eigenlijk dat "geen borders" hetzelfde betekende als "geen borders" maar daar zit dus nog wel wat speling in ;) Weer wat geleerd :idea:

dat is zoals bij mij in de tuin :

ik heb geen borders maar toch is een "overgang" tussen grasperk en muur. :lol: