Ik vraag me af of het mogelijk is om automatisch een backup te maken bij het opstarten van het bestand. Op zich is dat geen probleem, gewoon een scriptje maken en dat laten uitvoeren bij het opstarten van het desbetreffende bestand ... maar ... (voelt u me al komen ?) ...
Bestaat er een mogelijkheid om dit slechts één maal per dag te doen, ongeacht hoeveel maal het bestand op een dag gesloten en geopend wordt?
Wanneer dit telkenmale zou geactiveerd worden bij de opening (vier gebruikers en ca 20.000 records) zou er zo veel (kostbare) tijd verloren gaan.
Alavst bedankt voor de goede raad en de talrijke adviezen die jullie me gaan zenden.
Question
Stardust
Beste groep,
Hier ben ik weer
...
Ik vraag me af of het mogelijk is om automatisch een backup te maken bij het opstarten van het bestand. Op zich is dat geen probleem, gewoon een scriptje maken en dat laten uitvoeren bij het opstarten van het desbetreffende bestand ... maar ... (voelt u me al komen ?)
...
Bestaat er een mogelijkheid om dit slechts één maal per dag te doen, ongeacht hoeveel maal het bestand op een dag gesloten en geopend wordt?
Wanneer dit telkenmale zou geactiveerd worden bij de opening (vier gebruikers en ca 20.000 records) zou er zo veel (kostbare) tijd verloren gaan.
Alavst bedankt voor de goede raad en de talrijke adviezen die jullie me gaan zenden.
Danny
29 answers to this question
Recommended Posts