Konkel Noen Posted May 6, 2004 Posted May 6, 2004 In een tabel staan records met productbewegingen, waaronder een veld "DatumIn" en een veld "DatumUit". In de header v/d layout staat een knop om de huidige toestand op te vragen via een script met o.a. : Perform Find [ Request 1 (Omit): DatumUit ?// ] [ Restore find requests, Replace Found Set ] Manueel kan ik via find mode evengoed een andere DatumUit ingeven, bvb.: (Omit): DatumUit ?30-4-2004 Hoe script ik zoiets waarbij de gebruiker zelf een DatumUit kan ingeven ??? Ook de records met een DatumIn jonger dan die ingegeven DatumUit mogen weggelaten worden. In feite wil ik de inventaris uit het verleden kunnen zien. Quote
0 Rony Rabijns Posted May 6, 2004 Posted May 6, 2004 Hoe script ik zoiets waarbij de gebruiker zelf een DatumUit kan ingeven ??? vraag eerst de DatumUit aan de gebruiker via een Globaal (bvb met de wondermooie scriptstap : Show Custom Dialog - FM 6) en steek die Globaal in je zoekopdracht via een SetField(DatumUit)=Globaal Quote
Question
Konkel Noen
In een tabel staan records met productbewegingen, waaronder een veld "DatumIn" en een veld "DatumUit".
In de header v/d layout staat een knop om de huidige toestand op te vragen via een script met o.a. :
Perform Find [ Request 1 (Omit): DatumUit ?// ] [ Restore find requests, Replace Found Set ]
Manueel kan ik via find mode evengoed een andere DatumUit ingeven, bvb.: (Omit): DatumUit ?30-4-2004
Hoe script ik zoiets waarbij de gebruiker zelf een DatumUit kan ingeven ???
Ook de records met een DatumIn jonger dan die ingegeven DatumUit mogen weggelaten worden. In feite wil ik de inventaris uit het verleden kunnen zien.
1 answer to this question
Recommended Posts