Rony Rabijns Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 We zijn hard op weg om een mijlpaal te overschrijden : de 10.000ste post. Niemand had verwacht dat Clarify zo expansief zou groeien. Clarify is namelijk veruit het meest geraadpleegde FileMaker-forum op het net. In een korte tijd is Clarify uitgegroeid tot een bijna onuitputtelijke bron aan informatie voor éénieder die problemen of vragen heeft ivm FileMaker Pro. De interactie en respons op het forum is bijzonder groot. 10.000 posts in 1.500 topics door 500 gebruikers, dat zijn getallen en verhoudingen waar ze op andere fora van dromen. Laten we er samen voor zorgen dat het schip op koers blijft en de Filemaker-drenkelingen een reddingsboei kunnen toewerpen. We zijn intussen met een sterke ploeg matrozen aan boord om ze uit het water te vissen, en geven ze de eerste zorgen. Ze kunnen zelfs even aan boord blijven om te recupereren. Daarna krijgen ze een reddingssloepje mee om terug huiswaarts te varen, vaak begeleidt door een zeemeermin en een dokter. Op de Clarify-boot zijn de kajuiten van een fris laagje verf voorzien, op het dek is er hard geschuurd, roeien maar ... op weg naar ...
Sanne Posted May 10, 2004 Posted May 10, 2004 (edited) Zullen we een gok-pool opzetten? Wanneer denk je dat de 10.000ste posting gedaan wordt? Ik zal een voorzetje doen. Ik neem als startdatum van Clarify 15 mei 2002. Dus: Get ( CurrentDate ) - Date(5 ; 15 ; 2002) levert je een getal op. Deel de huidige 9.930 postings door dat getal, dan krijg je het gemiddelde aantal postings per dag. Het is vandaag maandag, dus ... En de hoofdprijs is ... Edited May 10, 2004 by Guest
Rony Rabijns Posted May 10, 2004 Author Posted May 10, 2004 En door wie? Ik heb zo`n voorgevoel dat het zal gaan om .... °§sfa%^sz^z% (oops verbinding kwijt )
Rony Rabijns Posted May 10, 2004 Author Posted May 10, 2004 Zullen we een gok-pool opzetten? Allez dan, just for fun ! 10000.fp5.zip
Sanne Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 De feestelijkheden worden voortgezet in: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=1573 - Clarify-schip heeft de 10.000 zeemijlen gehaald van Rony.
Recommended Posts