Jump to content

Clarify-schip heeft de 10.000 zeemijlen gehaald

Recommended Posts

Posted

Rony: Woorden schieten te kort ...

Sanne: Met gepaste trots kan Clarify melden dat de eer van de 10.000ste posting is gegaan naar de bezoeker "ferry". Zich ongetwijfeld volkomen onbewust van deze belangrijke mijlpaal heeft Ferry de 10.000ste posting gedaan op 11 mei 2004 om 11:46 uur.

Het ontvangstcomité wat al een tijdje achter het gordijn aan het loeren was, bestond uit AvD, Dr_Flash, Rony en Sanne.

Van het heugelijke moment is de volgende foto gemaakt:

ClarifyPost10000.gif

Dr_Flash: kom maar op met die bloemen!

Posted

Ja, en nog een mijlpaal, maar dan een heel speciale. Uitgerekend vandaag hebben we ook de allerdomste posting binnengekregen sinds het ontstaan van Clarify. Die eer (??) gaat pijlsnel naar de grombeer van dienst... Speciaal voor dat heerschap heb ik mijn stoere avatar terug bovengehaald.

Ongelofelijk dat zo'n mensen bestaan :evil::evil: . Wat ik persoonlijk niet begrijp is dat iemand zo kortzichtig kan zijn en toch nog zijn toetsen op het toetsenbord uit elkaar kan houden.

Rony, in naam van alle overige 553 posters: "Sorry dat dit ooit op Clarify is verschenen, maar je weet het: zelfs de mooiste lantaarnpaal kan niet verhinderen dat de kleinste hond...". Nee, dit laatste trek ik terug: is te beledigend voor mijn labradors.

Posted
Ja, en nog een mijlpaal, maar dan een heel speciale. Uitgerekend vandaag hebben we ook de allerdomste posting binnengekregen sinds het ontstaan van Clarify. Die eer (??) gaat pijlsnel naar de grombeer van dienst... Speciaal voor dat heerschap heb ik mijn stoere avatar terug bovengehaald.

Ongelofelijk dat zo'n mensen bestaan :evil::evil: . Wat ik persoonlijk niet begrijp is dat iemand zo kortzichtig kan zijn en toch nog zijn toetsen op het toetsenbord uit elkaar kan houden.

Rony, in naam van alle overige 553 posters: "Sorry dat dit ooit op Clarify is verschenen, maar je weet het: zelfs de mooiste lantaarnpaal kan niet verhinderen dat de kleinste hond...". Nee, dit laatste trek ik terug: is te beledigend voor mijn labradors.

Pardon? :?: Ik mis even iets, kun je hier iets meer over vertellen?

Posted
Allee AveeDee! Nu hier niet mopperen, maar Ferry ook een paar flinke klapzoenen geven: het is hier feest! 

Ik mopper niet: ik grom. En ik loop gewoon rond, mijn Van Dale onder de arm, op zoek naar die pijl. Roeland weet wel waarom :wink: .

En daarna, dan komen de klapzoenen voor Ferry. En dan zetten we Rony op het ereschavotje. Ik weet zelfs hoe we het een beetje hoger kunnen maken: met die Van Dale.

Lang leve Clarify!

Posted

Geflapsitaart Clarify.net !!!!!!!!

Dit forum is gewoon geweldig, de reactie's zijn er altijd snel en vakkundig! We gaan gewoon door met dit forum, ookal ben ik zelf niet een grote hulp geweest maar dat komt misschien nog :-)

Groetjes van nico.

Posted

Ook vanuit de peninsula :

1. Enhorabuenas voor Ferry

2. Agradecimiento aan iedereen (lijst te lang voor in het bijzonder - maar die is even lang.... )

3. ...dat er 1 op de 500 en zoveel, 1 op de 1000 'het' hoogstwaarschijnlijk verkeerd begrepen heeft (misschien de dag niet goed begonnen... :evil: )...laten we dat gewoon op het conto van '... zoiets kan nu eenmaal gebeuren, iedereen heeft weleens een slechte dag...' zetten.

Bedek het voorvalletje met de liefde voor het beantwoorden van FM-vragen.... :lol: