Rony Rabijns Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Rony: Woorden schieten te kort ... Sanne: Met gepaste trots kan Clarify melden dat de eer van de 10.000ste posting is gegaan naar de bezoeker "ferry". Zich ongetwijfeld volkomen onbewust van deze belangrijke mijlpaal heeft Ferry de 10.000ste posting gedaan op 11 mei 2004 om 11:46 uur. Het ontvangstcomité wat al een tijdje achter het gordijn aan het loeren was, bestond uit AvD, Dr_Flash, Rony en Sanne. Van het heugelijke moment is de volgende foto gemaakt: Dr_Flash: kom maar op met die bloemen! Quote
Dr_Flash Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Ferry, GEFELICITEERD!!!!! http://www.clarify.net/viewtopic.php?p=10195#10195 U hebt de TIENDUIZENDSTE posting op Clarify gemaakt Hulde, hulde, hulde Bloemetje van het huis: Quote
ferry Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 WAT EEN VERASSING!!!!! ik neem het bloemetje met veel plezier aan nou op naar de 100000 zou ik zeggen Quote
Rony Rabijns Posted May 11, 2004 Author Posted May 11, 2004 WAT EEN VERASSING!!!!! Het is geen begrafenis hoor ! zullen we niet eens eerst beginnen met 20.000 ? wij feesten namelijk graag Quote
Rony Rabijns Posted May 11, 2004 Author Posted May 11, 2004 En we blijven mijlpalen plaatsen. De tweede vandaag al. 14 online gebruikers, het feest zal er voor iets tussen zitten. Quote
Rony Rabijns Posted May 11, 2004 Author Posted May 11, 2004 Allez, omdat we dan toch bezig zijn : ook mijlpaal 3 is gesneuveld : het aantal hits. De eerste 11 dagen van mei zijn er meer hits geweest dan in éénder welke andere volledige maand. Quote
AvD Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Ja, en nog een mijlpaal, maar dan een heel speciale. Uitgerekend vandaag hebben we ook de allerdomste posting binnengekregen sinds het ontstaan van Clarify. Die eer (??) gaat pijlsnel naar de grombeer van dienst... Speciaal voor dat heerschap heb ik mijn stoere avatar terug bovengehaald. Ongelofelijk dat zo'n mensen bestaan . Wat ik persoonlijk niet begrijp is dat iemand zo kortzichtig kan zijn en toch nog zijn toetsen op het toetsenbord uit elkaar kan houden. Rony, in naam van alle overige 553 posters: "Sorry dat dit ooit op Clarify is verschenen, maar je weet het: zelfs de mooiste lantaarnpaal kan niet verhinderen dat de kleinste hond...". Nee, dit laatste trek ik terug: is te beledigend voor mijn labradors. Quote
Dr_Flash Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Ja, en nog een mijlpaal, maar dan een heel speciale. Uitgerekend vandaag hebben we ook de allerdomste posting binnengekregen sinds het ontstaan van Clarify. Die eer (??) gaat pijlsnel naar de grombeer van dienst... Speciaal voor dat heerschap heb ik mijn stoere avatar terug bovengehaald.Ongelofelijk dat zo'n mensen bestaan . Wat ik persoonlijk niet begrijp is dat iemand zo kortzichtig kan zijn en toch nog zijn toetsen op het toetsenbord uit elkaar kan houden. Rony, in naam van alle overige 553 posters: "Sorry dat dit ooit op Clarify is verschenen, maar je weet het: zelfs de mooiste lantaarnpaal kan niet verhinderen dat de kleinste hond...". Nee, dit laatste trek ik terug: is te beledigend voor mijn labradors. Pardon? Ik mis even iets, kun je hier iets meer over vertellen? Quote
Sanne Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 AvD verwijst naar een draadje van onze (ex)poster rpijlGROM: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=1569 Allee AveeDee! Nu hier niet mopperen, maar Ferry ook een paar flinke klapzoenen geven: het is hier feest! Ik zit helemaal klaar voor de roerende en toepasselijke feestrede van U! Quote
AvD Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Allee AveeDee! Nu hier niet mopperen, maar Ferry ook een paar flinke klapzoenen geven: het is hier feest! Ik mopper niet: ik grom. En ik loop gewoon rond, mijn Van Dale onder de arm, op zoek naar die pijl. Roeland weet wel waarom . En daarna, dan komen de klapzoenen voor Ferry. En dan zetten we Rony op het ereschavotje. Ik weet zelfs hoe we het een beetje hoger kunnen maken: met die Van Dale. Lang leve Clarify! Quote
Stef Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Congrats Ferry! En nu allen op naar de 1000ste zinvolle post! Quote
Nico Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Geflapsitaart Clarify.net !!!!!!!! Dit forum is gewoon geweldig, de reactie's zijn er altijd snel en vakkundig! We gaan gewoon door met dit forum, ookal ben ik zelf niet een grote hulp geweest maar dat komt misschien nog Groetjes van nico. Quote
JeanWM Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Ook vanuit de peninsula : 1. Enhorabuenas voor Ferry 2. Agradecimiento aan iedereen (lijst te lang voor in het bijzonder - maar die is even lang.... ) 3. ...dat er 1 op de 500 en zoveel, 1 op de 1000 'het' hoogstwaarschijnlijk verkeerd begrepen heeft (misschien de dag niet goed begonnen... )...laten we dat gewoon op het conto van '... zoiets kan nu eenmaal gebeuren, iedereen heeft weleens een slechte dag...' zetten. Bedek het voorvalletje met de liefde voor het beantwoorden van FM-vragen.... Quote
Recommended Posts