Jump to content
  • 0

FMP-if image?

ferry

Question

Posted

Ik heb een probleempje met FMP-if

ik heb een veld met een plaatje het kan ook voorkomen dat er niks staat alleen dan krijg ik een kruisje te zien dus wou ik dat graag vervangen door bv een spatie ofzo zodat het geen kruisje woord

ik heb deze code maar dat werkt niet

het veld met het plaatje erin heet grijs is een grijs plaatje hoe krijg ik het zo dat er geen kruisje komt te staan?

alvast bedankt

13 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Vraagje van mij hierover.

Wanneer je een (container)veld zonder plaatje hebt, is dit toch gewoon leeg en zie je toch ook geen kruis. Filemaker laat toch alleen een kruis zien wanneer een plaatje of niet is te vinden (via reference) of wanneer het formaat niet juist is. Of heb ik de vraag niet goed begrepen?

Mvg

Henk

• 0
Posted

Wanneer je een (container)veld zonder plaatje hebt, is dit toch gewoon leeg en zie je toch ook geen kruis. Filemaker laat toch alleen een kruis zien wanneer een plaatje of niet is te vinden (via reference) of wanneer het formaat niet juist is. Of heb ik de vraag niet goed begrepen?

Ik meen me te herinneren dat je ook een kruis krijgt bij een lege afbeelding, want er is geen preview beschikbaar die kan dienen voor de browser.

@ Murtje : of ben ik hier mis ?

• 0
Posted

Heee dat is grappig haha..

en die code deed het ik krijg nu gewoon niks dat is goed!

en bedankt voor je snelle post!

ik zat er al een tijdje mee te klooien :oops:

• 0
Posted

Of is dit iets wat alleen onder windows of in een webbrowser gebeurt. Dit zijn beide afdelingen waar ik niet zo erg in thuis ben. Op de Mac is het veld gewoon leeg. Ik heb tenminste een artikelbestand waar een plaatje bij kan, de meeste zijn echter leeg en dit zijn gewoon witte vlakken

mvg

Henk

• 0
Posted
Of is dit iets wat alleen onder windows of in een webbrowser gebeurt.

Henk,

het gaat idd over gebruik in een webbrowser via webpublishing.

Maar toch blijft de vraag aan Murtje gelden :

Ik meen me te herinneren dat je ook een kruis krijgt bij een lege afbeelding, want er is geen preview beschikbaar die kan dienen voor de browser.

@ Murtje : of ben ik hier mis ?

• 0
Posted

hmmzz die code werkt wel maar nu zie ik nogmaar de helft van mn cdml pagina..

komt dat hierdoor? egt raar hij houd gewoon op waar ie niet op moet houden.. in dreamweaver zie ik hem wel voledig:s

hij heeft het gedaan.

weet iemand het?

Hahaha sorry door typfoutje vergeten aftesluiten met [/FMP-if]

• 0
Posted (edited)

Misschien wordt je [FMP-if] op de verkeerde plaats afgesloten. Wysiwyg editoren willen nog wel eens je CDML-code zetten waar jij ze niet oorspronkelijk bedoeld had.

Koen

Edited by Guest
  • 0
Posted (edited)
hmmzz die code werkt wel maar nu zie ik nogmaar de helft van mn cdml pagina..

komt dat hierdoor? egt raar hij houd gewoon op waar ie niet op moet houden.. in dreamweaver zie ik hem wel voledig:s

hij heeft het gedaan.

weet iemand het?

Hahaha sorry door typfoutje vergeten aftesluiten met [/FMP-if]

Hé feestvarken, teveel gedronken, hoofdje in de wolken ... ?

WAT EEN VERASSING!!!!! :D

Je was al begraven vandaag owv je taalgebruik en toch ....Hopelijk is broncode syntax-proof ... :lol:

Edited by Guest