Mardix Posted December 16, 2024 Posted December 16, 2024 (edited) Ik wilde een back-up FM16 terugzetten met time machine. De back-up vraagt om accountnaam en wachtwoord dat ik voor zover ik weet nooit heb ingesteld. Edited December 16, 2024 by Mardix typfout Quote
0 Banach Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 Ik neem even aan dat je een FileMaker databestand bedoelt en niet het programma. De back-up kan beschadigd zijn wanneer tijdens het maken ervan het databestand open stond. Daar is niets aan te doen. Ook bij pogingen om het bestnd te herstellen zal er om de credentials gevraagd worden. Wanneer het bestand nog wel in orde is kun je proberen om als naam Administrator of Admin in te vullen en het wachtwoord leeg te laten. Ik geef je echter weing kans. Normaal gesproken krijg je deze dialoog ook wanneer de shift toets bij het openen van het bestand wordt ingedrukt. Is er iets met je toetsenbord? Quote
0 Infomatics Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 Wat ook kan zijn is dat je een wachtwoord had op het oorspronkelijke bestand en dat dat is opgeslagen in de sleutelhanger. Als de backup een andere naam heeft kan de sleutelhanger niet het juiste wachtwoord vinden en zal vragen om het wachtwoord. Je kunt kijken in je sleutelhanger of daar een wachtwoord is opgeslagen. Quote
Question
Mardix
Ik wilde een back-up FM16 terugzetten met time machine. De back-up vraagt om accountnaam en wachtwoord dat ik voor zover ik weet nooit heb ingesteld.
Edited by Mardixtypfout
2 answers to this question
Recommended Posts