Jump to content

10.000 viering in Antwerpen - Maandag 24 mei

AvD

Wie komt naar de Colmar maandag de 24ste?  

9 members have voted

1. 1. Wie komt naar de Colmar maandag de 24ste?

• Ik kom
      6
    • Ik kan niet komen
      2
    • Ik mag niet van mijn mama
      1
    • Ik durf niet
      0
    • Ik kom pijlsnel
      0

Recommended Posts

Posted

10.000 dat moest gevierd worden :P:P:P . Wie komt?

Breng hier uw stem uit!!

Maandag 24 mei rond de klok van zessen, zevenen spreken we af aan/in de Antwerpse Colmar*. Ferry mag zeker niet ontbreken, maar dat geldt ook voor de 555 andere posters.

---------------

* Colmar - Bredabaan 996 - 2170 Merksem

http://www.colmar.be/idco312.htm

Posted

Ik heb hier en daar wat in mijn agenda aangepast, en zal - Deo Volente - aanwezig kunnen zijn.

Ik ben - zoals ik heb gezien op mijn visitekaartje - verantwoordelijk voor een kleine 6% van die 10.000 postings ... :oops:

En ik zal er maar niet aan beginnen om te gaan tellen hoeveel daarvan zinvol zijn geweest ... :roll:

Posted

Ik ben - zoals ik heb gezien op mijn visitekaartje - verantwoordelijk voor een kleine 6% van die 10.000 postings ... :oops:

En ik zal er maar niet aan beginnen om te gaan tellen hoeveel daarvan zinvol zijn geweest ... :roll:

*ook 6% in het zakje doet :)

Ik ga het proberen te regelen. Wind en weder dienende zal ik er zijn. Wie vlecht er vast een lauwerkrnas voor Ferry? 8O

Posted

Zo hèhè, we zijn weer thuis. Het was een enorm gezellige avond in de inmiddels grondig bejubelde

Colmar.JPG

Voortreffelijk kun je daar eten, bijgestaan door een

Dranken.JPG

En hoe dat er dan uitziet? :?:

Doorgeeffilmpje 8)

Ik heb me in ieder geval zeer goed vermaakt en wil bij deze even Cyberchicken, Sanne, AvD, De Foemper, Theo, Flurk en Rony bedanken voor dit bere-gezellige samenzijn. Tot de volgende keer! :D

Posted

Nu is de Rabijns die 27 bolletjes aarbei-ijs toch weer niet aan het tellen geweest zeker! De vorige keer waren het die pralines, nu weer dit.

Flash! wat doen we d'r mee? Methode Van Dale? Wat denk je?

Posted
Nu is de Rabijns die 27 bolletjes aarbei-ijs toch weer niet aan het tellen geweest zeker! De vorige keer waren het die pralines, nu weer dit.

Flash! wat doen we d'r mee? Methode Van Dale? Wat denk je?

En vergeet die 61 bolletjes Stracciatella niet ;) Maar bij wijze van experiment kunnen we allicht proberen wat een "rondje boekdrukkunst" uithaalt in dit soort ernstige gevallen :lol:

Posted

Het leuke eraan is dat ik niet alleen mij kostelijk heb geamuseerd op maandag maar nu nog kan nagenieten via het forum.

Ook mijn dank voor de plezante bijdrage van de aanwezigen.

ik wil toch nog even benadrukken dat die 10000 postings zo een indruk hebben gemaakt op Sanne want zij kwam in aangepaste feestkleding. Echt leuk nietwaar ;-)

Hartelijke groetjes,

CC

Posted
... Sanne kwam in aangepaste feestkleding.

Ja, als ik ook maar even de kans zie om mijn (zoals Foemper zo mooi noemde: ) "Feestblouse" aan te trekken, dan doe ik dat! :)

Posted

Ik vind dat we met een fijne equipe rond de tafel zaten, heb daar heel van deugd aan gehad, en denk dus dat we dat (iets) vaker moeten doen. Bovendien lijkt de Colmar-formule fel aan te slaan, zo te zien aan de foto's: eindeloos fun voor een vaste prijs.

• 3 weeks later...
Posted

ik hoop alleeen maar dat er nu geen copyright op zit, het past zo mooi in mijn Filemaker Documentation map, kwestie van echte goeroe's eens aan het werk te zien 8)

Danny