AvD Posted May 14, 2004 Posted May 14, 2004 10.000 dat moest gevierd worden . Wie komt? Breng hier uw stem uit!! Maandag 24 mei rond de klok van zessen, zevenen spreken we af aan/in de Antwerpse Colmar*. Ferry mag zeker niet ontbreken, maar dat geldt ook voor de 555 andere posters. --------------- * Colmar - Bredabaan 996 - 2170 Merksem http://www.colmar.be/idco312.htm Quote
Sanne Posted May 15, 2004 Posted May 15, 2004 Ik heb hier en daar wat in mijn agenda aangepast, en zal - Deo Volente - aanwezig kunnen zijn. Ik ben - zoals ik heb gezien op mijn visitekaartje - verantwoordelijk voor een kleine 6% van die 10.000 postings ... En ik zal er maar niet aan beginnen om te gaan tellen hoeveel daarvan zinvol zijn geweest ... Quote
Theo Tromp Posted May 16, 2004 Posted May 16, 2004 Dank zij het grote organisatievermogen van André kom ik ook (uit Lelystad) Quote
Dr_Flash Posted May 17, 2004 Posted May 17, 2004 Ik ben - zoals ik heb gezien op mijn visitekaartje - verantwoordelijk voor een kleine 6% van die 10.000 postings ... En ik zal er maar niet aan beginnen om te gaan tellen hoeveel daarvan zinvol zijn geweest ... *ook 6% in het zakje doet Ik ga het proberen te regelen. Wind en weder dienende zal ik er zijn. Wie vlecht er vast een lauwerkrnas voor Ferry? Quote
CyberChicken Posted May 21, 2004 Posted May 21, 2004 Al is mijn bijdrage aan het succes klein, toch zal ik er zijn. groetjes, Nicole Quote
Dr_Flash Posted May 24, 2004 Posted May 24, 2004 Zo hèhè, we zijn weer thuis. Het was een enorm gezellige avond in de inmiddels grondig bejubelde Voortreffelijk kun je daar eten, bijgestaan door een En hoe dat er dan uitziet? Doorgeeffilmpje Ik heb me in ieder geval zeer goed vermaakt en wil bij deze even Cyberchicken, Sanne, AvD, De Foemper, Theo, Flurk en Rony bedanken voor dit bere-gezellige samenzijn. Tot de volgende keer! Quote
Dr_Flash Posted May 24, 2004 Posted May 24, 2004 O ja, met excuses voor de enthousiaste modemgebruikers Het filmpje is 20 Mb groot... Quote
Rony Rabijns Posted May 25, 2004 Posted May 25, 2004 zag er lekker uit. Sterker nog, het aantal gangen dat éénieder consumeerde, was (meestal) rechtevenredig met het aantal geposte antwoorden. Quote
AvD Posted May 26, 2004 Author Posted May 26, 2004 Nu is de Rabijns die 27 bolletjes aarbei-ijs toch weer niet aan het tellen geweest zeker! De vorige keer waren het die pralines, nu weer dit. Flash! wat doen we d'r mee? Methode Van Dale? Wat denk je? Quote
JeanWM Posted May 26, 2004 Posted May 26, 2004 ....als ik het goed heb blijft er niks over.... ..'t zal dan voor de volgende keer zijn.... Quote
Dr_Flash Posted May 26, 2004 Posted May 26, 2004 Nu is de Rabijns die 27 bolletjes aarbei-ijs toch weer niet aan het tellen geweest zeker! De vorige keer waren het die pralines, nu weer dit.Flash! wat doen we d'r mee? Methode Van Dale? Wat denk je? En vergeet die 61 bolletjes Stracciatella niet Maar bij wijze van experiment kunnen we allicht proberen wat een "rondje boekdrukkunst" uithaalt in dit soort ernstige gevallen Quote
CyberChicken Posted May 26, 2004 Posted May 26, 2004 Het leuke eraan is dat ik niet alleen mij kostelijk heb geamuseerd op maandag maar nu nog kan nagenieten via het forum. Ook mijn dank voor de plezante bijdrage van de aanwezigen. ik wil toch nog even benadrukken dat die 10000 postings zo een indruk hebben gemaakt op Sanne want zij kwam in aangepaste feestkleding. Echt leuk nietwaar Hartelijke groetjes, CC Quote
Sanne Posted May 26, 2004 Posted May 26, 2004 ... Sanne kwam in aangepaste feestkleding. Ja, als ik ook maar even de kans zie om mijn (zoals Foemper zo mooi noemde: ) "Feestblouse" aan te trekken, dan doe ik dat! Quote
Flurk Posted May 29, 2004 Posted May 29, 2004 Bedankt aan alle aanwezigen voor de geslaagde avond van maandag l.l. in "Den Colmar" van Merksem. Groeten van Flurk Quote
AvD Posted May 29, 2004 Author Posted May 29, 2004 Ik vind dat we met een fijne equipe rond de tafel zaten, heb daar heel van deugd aan gehad, en denk dus dat we dat (iets) vaker moeten doen. Bovendien lijkt de Colmar-formule fel aan te slaan, zo te zien aan de foto's: eindeloos fun voor een vaste prijs. Quote
Stardust Posted June 17, 2004 Posted June 17, 2004 ik hoop alleeen maar dat er nu geen copyright op zit, het past zo mooi in mijn Filemaker Documentation map, kwestie van echte goeroe's eens aan het werk te zien Danny Quote
Recommended Posts