StefanHoste Posted May 19, 2004 Posted May 19, 2004 Beste mensen, het is vandaag mijn laatste dag op het bedrijf waar ik stage loop. Langs deze weg had ik graag nog eens iedereen willen bedanken die mij geholpen heeft met mijn problemen met FileMaker. Misschien krijg ik wel nooit meer te maken met FileMaker en anders val ik jullie zeker nog wel eens lastig. Groetjes, Stefan Quote
Sanne Posted May 19, 2004 Posted May 19, 2004 Nou Stefan, ik hoop dat je stage erg geslaagd is geweest en dat je geslaagd bent voor je stage. Misschien tot ziens! Quote
Rony Rabijns Posted May 19, 2004 Posted May 19, 2004 De stuurlui van het Clarify-schip zetten een sloepje overboord, geven matroos Stefan nog een schouderklopje en zeggen : Ahoi, en nog een behouden vaart. Quote
Dr_Flash Posted May 19, 2004 Posted May 19, 2004 *Uitzwaait *Traantje wegpinkt Veel succes en wie weet tot ziens. Quote
JeanWM Posted May 19, 2004 Posted May 19, 2004 ook vanuit de peninsula : ¡¡ ibuen viaje ... in el mundo de FM....!! Quote
Recommended Posts