Johannes2 Posted January 29 Posted January 29 (edited) Hallo Soms wil je alle records in een selectie deleten en dan terugvallen op bijvoorbeeld een centraal navigatiescherm. Ik dacht: If Get(LastError) = 101 dan naar centrale navigatie If Get(LastError) = 401 dan naar centrale navigatie If Get (TotalRecordCount) = 0 dan naar centrale navigatie maar die bieden allemaal geen soelaas. Na deleten van de selectie ontstaat er een soort niemandsland waar Filemaker niet direct iets mee kan. Heeft iemand een tip hoe die situatie het best in een scripstap kan worden afgevangen? Bedankt! Edited January 29 by Johannes2 Quote
1 Banach Posted January 29 Posted January 29 Het kan dat ik het totaal niet begrijp maar ik zie het probleem niet. Na een Delete All Records, dat alle records in je selectie verwijderd, geef je m.i. simpelweg een Go to Layout om naar de navigatielayout te gaan. Quote
Question
Johannes2
Hallo
Soms wil je alle records in een selectie deleten en dan terugvallen op bijvoorbeeld een centraal navigatiescherm.
Ik dacht:
If Get(LastError) = 101 dan naar centrale navigatie
If Get(LastError) = 401 dan naar centrale navigatie
If Get (TotalRecordCount) = 0 dan naar centrale navigatie
maar die bieden allemaal geen soelaas.
Na deleten van de selectie ontstaat er een soort niemandsland waar Filemaker niet direct iets mee kan.
Heeft iemand een tip hoe die situatie het best in een scripstap kan worden afgevangen?
Bedankt!
2 answers to this question
Recommended Posts