Jump to content
  • 0

uh?

Peter Wagemans

Question

Posted

Iemand een idee waarom je dit probleem kan krijgen? Alleen maar bij een specifieke klant. File is met FileMaker 21 gemaakt, dus de dialoog is compleet onterecht. Ik ben ondertussen ook vragen aan het stellen, zoals welke versie van FileMaker client er gebruikt wordt, maar wou ondertussen ook even hier mijn licht opsteken…

image.thumb.png.d052d231727ffd4eb8002fd7b4af4a20.png

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Vreemd ook dat er een blauw icoon van FM 20 bij staat. Is er niet per abuis gebruik gemaakt van een Claris client en heeft het bestand naast de .fmp12 ook nog een .claris extensie?

• 0
Posted

@Infomatics en @menno bedankt voor jullie reacties.

In de screenshot van de klant zag ik de FileMaker icoon niet in de dock, maar Ruben je bent heel opmerkzaam hier, dit is inderdaad FileMaker 20.

En dat is de oplossing denk ik. De foutmelding is gewoon verkeerd.

Ik heb als minimum vereiste FIleMaker versie 21 in de file ingesteld.

• 0
Posted
Just now, Peter Wagemans said:

Ik heb als minimum vereiste FIleMaker versie 21 in de file ingesteld.

Da’s een uitdaging als ze niet hoger hebben dan 20…

Dit is overigens een optie die ik spaarzaam gebruik.

• 0
Posted

We zijn nog actief aan het ontwikkelen aan die oplossing, maar hebben geen controle mogelijk over de klanten en hun IT. In dit specifieke geval weten we dat alle klanten de nieuwste versies ter beschikking hebben.

Door de minimum versie in te stellen kunnen we met zekerheid weten dat alles naar behoren werkt, vooral dan als er nieuwere features gebruikt worden.